کد خبر: 020603170662
روزنامهعصر انقراض (طنز)

دغدغه قسطی مدیران بهشت زهرا و سنگ قبر ۱۵۰ میلیونی فاتحه خوان!

دکتر حمزه رضایی

بهشت زهرای تهران اعلام کرد برای پرداخت هزینه قبر تخفیف و شرایط اقساط ارائه می‌دهد.

دست این مسئولان بهشت زهرا درد نکند که انگار همه دغدغه ها و دلشوره هایی که مسئولان نظام باید نسبت به مردم و کشور داشته باشند، این عزیزان کلّهم و یک جا بر دوش گرفته اند!

به عبارتی اگر شما می بینید که بعضی از مسئولان آنطور که باید و شاید به فکر مردم نیستند و به درد مردم نمی رسند، در عوض این حضرات مسئول بهشت زهرا جوابگوی همه کوتاهی ها و سهل انگاری های آنها هستند و علاوه بر بار سنگین خود، بار کم کاری و اهمال دیگر مدیران کشور نیز به تنهایی دوش می کشند و یک تنه قصد دارند مردم را به آرامش ابدی و رستگاری برسانند.

به این مدیران لایق باید به جای کارت صد آفرین و سیصد آفرین، کارت هزار آفرین داد!

فداکاری و از جان گذشتگی عزیزان را ببینید. بیچاره ها در این شرایط سخت روزگار و در این اوضاع بلبشوی گرانی و تورّم که سگ صاحبش را نمی شناسد، با همّت بلند و سعه صدر و برای عاقبت بخیری هر چه بیشتر شهروندان، فداکاری نموده و حاضر شده اند برای خانه دار شدن(ببخشید قبر دار شدن) مردم سنگ تمام بگذارند و «شرایط ویژه» اعلام کنند و نه تنها برای خرید و پیش خرید قبر به شهروندان تخفیف دهند، بلکه برای تقسیط آن نیز حالت آماده باش اعلام کنند!

بنازم به این مدیران مدبّر که هم درد را می دانند و هم راه درمان را! آخر مردم مثل قبر توان خرید قبر را هم ندارند و طبق قوانین اقتصاد که وقتتی عرضه زیاد و تقاضا کم می شود، عرضه ارزان و فروشندگان خلاقیت به خرج می دهند و تنوع در نحوه فروش را چاشنی کارشان می کنند.

مدیران بهشت زهرا به خوبی درک کرده اند که درد اصلی غالب مردم درد دنیوی نیست. درد اصلی آنها همان درد اُخروی و خوابیدن بدون تشویش و استرس و اضطراب در جایگاه ابدی شان است که اگر سند تک برگ قبر به نام خودشان زده شود، یقیناً با خیال راحت تر می توانند هم عذاب قبر را تحمل نمایند و هم اینکه بدون تپق زدن، جوابگوی سئوالات نکیر و منکر باشند!

و خداوند پدر و مادر مدیران بهشت زهرا را بیامرزد که این فرصت طلایی را در اختیار شهروندان گذاشته اند.و مفت و مجانی زمینه رستگار شدن انها را فراهم نموده اند وگرنه پولدارها که برای خود نه فقط قبر میلیاردی در جوار امامزداده و یا جاهای دنج می خرند که سنگ قبر فاتحه خوان ۱۵۰ میلیون تومانی می خرند.

بشتابید که فردا دیر است!!!

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا