راه اندازی سایت coachh.ir برای اولین بار در ایران

  کد خبر: 05050193703

کوچ یا مربی کسی است که می‌تواند با دادن برنامه‌های مختلف به افراد، به افزایش موفقیت و رشد آن‌ها کمک کند و آن‌ها را به جایگاهی می‌رساند که باید باشند. در سایت کوچ دات آی آر شما می توانید با توجه به نیازتان، کوچ یا مربی خود را انتخاب و با او ارتباط برقرار کنید.

هدف از راه‌اندازی سایت coachh.ir ، آسان‌سازی دسترسی به اطلاعات و خدمات کوچ‌های معتبر و متخصص در همه زمینه‌ها و کمک به مراجع برای دریافت خدمات حرفه‌ای است.

در این وب‌سایت کوچ یا مربی با هر نوع تخصصی می‌تواند ثبت‌نام کند و ضمن معرفی کامل خود به روشی بسیار مفید و کارآمد، اطلاعات و زمان حضور مراجعین خود را به‌صورت آنلاین مدیریت نماید.

همچنین هر فردی که نیاز به خدمات کوچینگ دارد می‌تواند در این وب‌سایت ثبت‌نام کند و با یک جستجوی ساده و در عرض چند دقیقه کوچ موردنظر خود را پیدا کند و با او ارتباط بگیرد.

پلتفرم coachh.ir، رابطه مطمئن کوچ و مراجع

در این روزگار پرشتاب، با توجه به حجم زیاد اطلاعات، افزایش امکانات، رقابت و تنوع‌طلبی انسان‌ها و.. نیاز به مربی یا کوچ برای هدایتگری انسان در مسیر درست موفقیت، بیشتر از هر زمانی احساس می‌شود.

همه انسان‌ها برای تغییر برخی شرایط زندگی، بهبود برخی توانمندی‌ها، یادگیری مهارت جدید، حل برخی چالش‌ها در زندگی و کسب‌وکار، افزایش درآمد، راه‌اندازی کسب‌وکار، بهبود شرایط کسب‌وکار و… نیاز به یک مربی متخصص و باتجربه دارند.

با توجه به این افزایش تقاضا، افراد زیادی هستند که خود را کوچ معرفی می‌کنند و یک مراجع نمی‌تواند صرفاً بر اساس ادعای این افراد به داشتن تخصص کوچینگ، به آنها اعتماد کند.

اما اگر یک نهاد باشد و کوچ‌های حرفه‌ای و مطمئن را معرفی کند، مراجع راحت‌تر می‌تواند از خدمات کوچینگ بهره‌مند شود.

از طرفی تعداد زیادی از کوچ‌های متخصص و کاربلد در انواع رشته‌ها هستند که نیاز دارند شناخته شوند و خدمات خود را در بستری امن معرفی کنند و مراجع با شناخت آنها از خدماتشان استفاده کند.

وب‌سایت coachh.ir دسترسی به اطلاعات و خدمات کوچ‌های معتبر و متخصص در همه زمینه‌ها را برای مراجع آسان کرده است. این سامانه بستری مطمئن برای برقراری رابطه مابین کوچ و کوچی است.

مزایای ثبت‌نام در وب‌سایت کوچ دات آی آر

همین‌الان شما می‌توانید در سایت coachh.ir ثبت‌نام کنید و از خدمات حرفه‌ای این سایت استفاده کنید.

خروج از نسخه موبایل