کد خبر: 200403165993
اخبار شرکت هاتولید و بازرگانیصنعت و معدنمدیر مجتمع معدنی سرب نخلک اعلام کرد:

رشد ۵۱ درصدی تولید کنسانتره سرب در مجتمع معدنی سرب نخلک

مدیر مجتمع معدنی سرب نخلک از افزایش ۵۱ درصدی تولید کنسانتره سرب این مجتمع در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معدنی سرب نخلک، علیرضا خوش مقام مدیر مجتمع معدنی سرب نخلک در این باره توضیح داد: طی سه ماهه نخست سال جاری موفق به تولید بیش از ۴ هزار تن کنسانتره سرب شدیم که در مقایسه با تولید ۲ هزار و ۶۵۹ تن سال گذشته، جهش ۵۱ درصدی و نسبت به برنامه از پیش تعیین شده امسال، رشد ۱۴ درصدی حاصل شده است.

وی افزود: در استخراج ماده معدنی هم با توجه به استخراج حدود ۱۲۴ هزار تن ماده معدنی، نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۰ درصدی به ثبت رساندیم که نسبت به برنامه، بیانگر افزایش ۸ درصدی است.

خوش مقام تصریح کرد: در بخش حفاری اکتشافی مجتمع معدنی سرب نخلک با عملکرد بسیار مطلوب راهبر (شرکت سرب و روی کیمیاگوهران)، افزایش ۲۵ درصدی نسبت به سال گذشته به ثبت رساندیم و در سه ماهه نخست امسال حدود ۵ هزار متر حفاری اکتشافی انجام شد.

وی تاکید کرد: در برنامه فروش این مجتمع، با برنامه ریزی صحیح و مدون، به رشد ۵۴ درصدی نسبت به سال گذشته با فروش ۴ هزار و ۳۵۳ تن دست یافتیم و پیش بینی می‌شود تا پایان سال، این روند افزایشی در همه بخش‌های استخراج، تولید کنسانتره، حفاری اکتشافی و فروش، ادامه داشته باشد.

مدیر مجتمع معدنی سرب نخلک در پایان خاطرنشان کرد: طی سال جاری که به نام جهش تولید با مشارکت مردم، مزین شده با به کارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری و با رویکرد حمایت از بخش خصوصی توانمند و همگرایی و تلاش مضاعف و همکاری با تیم راهبر، اطمینان می‌دهیم جهش تولید را در تمامی بخش‌ها شاهد باشیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا