کد خبر: 18030031304
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

رشد ۶۰ درصدی پرتفوی بیمه پاسارگاد در استان‌های سمنان و گلستان

پرتفوی به دست آمده در منطقه ۴بیمه پاسارگاد در استان‌های سمنان و گلستان بالغ بر ۲هزار و۴۰میلیارد ریال در سال ۱۳۹۹بوده است که نسبت به سال قبل از آن از رشد ۶۰درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه پاسارگاد، محمدرضا قوی‌پنجه مدیر منطقه ۴ بیان کرد: در راستای تحقق اهداف شرکت با تمرکز بر فروش بیمه‌های عمر و تأمین آتیه تعداد بیمه‌نامه‌های صادره در سال ۱۳۹۹در رشته عمر و تأمین آتیه تعداد ۸۷هزار و ۳۰فقره بیمه‌نامه بوده که در مقایسه با سال گذشته تعداد ۲۶هزار و ۱۶۸فقره بیمه‌نامه عمر و تأمین آتیه بیشتری در استان‌های سمنان و گلستان صادر شده است.

همچنین حق بیمه‌های وصولی بیمه‌های زندگی در سال ۱۳۹۹هزار و سیصد و نود میلیارد ریال بوده در مقایسه با سال گذشته بیش از ۶۸درصد رشد داشته است. باتوجه به توسعه فروش بیمه‌های عمر و تأمین آتیه، ارائه خدمات ارزنده به بیمه‌گزاران نیز همواره از اولویت بالایی در منطقه برخوردار است که علاوه بر آموزش همکاران شعب جهت کاهش زمان ارائه خدمات، شعبه تخصصی اشخاص گرگان در سال گذشته به منظور برخورداری از فضای بیشتر، سهولت دسترسی بیمه‌گزاران به محل ساختمان فعلی منطقه ۴انتقال یافت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا