کد خبر: 25070050201
اخبار شرکت هابانک و بیمه

رشد ۱۹ درصدی تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در گیلان

مدیرعامل بانک توسعه تعاون رشد تسهیلات پرداختی بانک در استان گیلان را ۱۹درصد اعلام کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون، حجت‌اله مهدیان، طی سفر به استان گیلان در نشستی در مدیریت شعب استان گفت: شعب استان طی سال گذشته به میزان ۵۹۰۰میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده‌اند که رشد ۱۹درصدی در مقایسه با سال پیشین حاصل شده است.

او افزود: طی نیمه ابتدایی سال جاری نیز سه هزار میلیارد ریال تسهیلات به تعاونگران و بخش‌های اقتصادی استان پرداخت شده است و به ارزش ۳۷۳میلیارد ریال ضمانت‌نامه صادر شده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در دیدار با جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی و حسن محمدیاری نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال گفت: این بانک طی چند سال اخیر به عنوان بانک عامل طرح‌های ملی حضور داشته است.

او افزود: شعب بانک توسعه تعاون بیش از ۱۴۰۰میلیارد ریال تسهیلات به معرفی‌شدگان موضوع بند الف تبصره ۱۸قانون بودجه پرداخت کرده است که ۵۸درصد متعلق به بخش کشاورزی و ۴۲درصد در بخش صنعت و معدن بوده است.

مهدیان گفت: بیش از ۱۱۰۰میلیارد ریال تسهیلات نیز در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در شعب استان پرداخت شده است و همچنین به میزان ۴۴۰میلیارد ریال نیز طی دو سال و نیم اخیر قرض‌الحسنه ازدواج جوانان در شعب گیلان اعطا شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا