کد خبر: 15080053285
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

رشد ۴۳ درصدی تسهیلات اعطایی بانک توسعه صادرات

مجموع تسهیلات اعطایی بانک توسعه صادرات در شش ماه اول سال جاری به میزان ۸۹،۶۰۰میلیارد ریال بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رقم ۶۲،۵۸۰میلیاردریال به میزان ۴۳درصد رشد داشته است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک توسعه صادرات به نقل از معاونت اعتبارات این بانک، مجموع تسهیلات اعطایی بانک در پایان سال ۱۳۹۹معادل ۱۲۹،۱۲۴میلیاردریال بوده است.

همچنین مانده تسهیلات بانک تا پایان شهریور سال جاری ۶۴۸،۴۴۴میلیاردریال است که درصد رشد نسبت به پایان سال قبل ۷.۸درصد است.

براساس این گزارش مانده تسهیلات بانک در بخش ریالی تاپایان شهریور سال ۱۴۰۰، معادل ۱۰۱،۰۴۱میلیارد ریال و مانده تسهیلات بانک در بخش ارزی برابر با ۳،۴۳۶میلیون دلار است.

این گزارش می‌افزاید: تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی تا پایان شهریور سالجاری بالغ بر ۲۲،۳۵۹میلیاردریال بوده است. بانک تا پایان شهریور از منابع داخلی ۶۷،۲۴۱میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

تسهیلات اعطایی بانک توسعه صادرات به شرکت‌های تولیدی در پایان شش ماه اول سال جاری ۸۸،۱۴۷میلیاردریال بوده است که ۹۸درصد کل تسهیلات اعطایی را به خود اختصاص می‌دهد.

تسهیلات اعطایی بانک توسعه صادرات به شرکت‌های کوچک و متوسط تا پایان شهریور ۱۴۰۰به ۱۵،۹۰۴میلیاردریال بالغ شده و این عدد در پایان سال گذشته ۱۶،۸۵۵میلیارد ریال بوده است که در مقایسه با مدت مشابه رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا