کد خبر: 060801106056
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

رشد ۵۶ درصدی درآمد حق بیمه ناخالص بیمه سامان

بیمه سامان در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ بالغ بر یک هزار و ۶۶۹ میلیارد ریال سود ساخته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی ۳۴ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در پایان سال مالی ۱۴۰۰ بالغ بر ۲ هزار و ۷۲۹ میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال سود شناسایی کرده بود.

سودسازی بیمه سامان با چاشنی استحکام در بیمه‌گری و سرمایه‌گذاری بیانگر این است که انتظار سهامداران از تحقق سود مطمئن دست یافتنی است.

به گزارش الفباخبر، بیمه سامان در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ بالغ بر یک هزار و ۶۶۹ میلیارد ریال سود ساخته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی ۳۴ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در پایان سال مالی ۱۴۰۰ بالغ بر ۲ هزار و ۷۲۹ میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال سود شناسایی کرده بود. سودسازی بیمه سامان با چاشنی استحکام در بیمه‌گری و سرمایه‌گذاری بیانگر این است که انتظار سهامداران از تحقق سود مطمئن دست یافتنی است.

درآمد حق بیمه ناخالص بیمه سامان در نیمه نخست امسال با رشدی ۵۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به رقم ۱۱ هزار و ۴۸۸ میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال و حق بیمه خالص (سهم نگهداری) هم با رشدی ۵۸ درصدی به ۹ هزار و ۷۰۲ میلیارد و ۵۸۲ میلیون ریال رسیده و به این ترتیب شرکت یادشده بیش از ۸۴.۵ درصد حق بیمه تولیدی را نزد خود نگه داشته است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا