کد خبر: 02090057162
اقتصادبورس

روز پرصعود و نزول برای بورس

بازار سرمایه روندی پرنوسان را پشت سر گذاشت، به طوری که شاخص کل بورس در ساعات ابتدایی معاملات توانست تا یک میلیون و ۴۰۸ هزار واحد صعود کند، اما در ساعات میانی تا یک میلیون و ۴۰۳ هزار واحد کاهش یافت و در حالی که توانسته بود در ساعات پایانی به یک میلیون و ۴۰۵ هزار واحد برسد در نهایت کار خود را در رقم یک میلیون و ۴۰۴ هزار واحد پایان داد.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۲۵۲۱ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۰۴ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۱۸۸۹ واحد کاهش یافت و به رقم ۳۸۵ هزار و ۴۴ واحد رسید.

معامله‌گران این بازار ۵۲۵ هزار معامله به ارزش ۳۹ هزار و ۹۰۲ میلیارد ریال انجام دادند.

۱۲۸ نماد بورسی مثبت و ۲۶۰ نماد منفی بودند که از میان آنها فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت بندرعباس و سرمایه گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پتروشیمی پارس و پتروشیمی فناوران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروز با ۳۷ واحد کاهش در رقم ۲۰ هزار و ۱۴۹ واحد ایستاد.

معامله‌گران این بازار ۴۸۶ هزار معامله به ارزش ۱۹ هزار و ۱۴۵ میلیارد ریال انجام دادند.

۹۶ نماد فرابورسی مثبت و ۱۴۷ نماد منفی بودند که از میان آنها پتروشیمی تندگویان و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل فرابورس ایران، سرمایه گذاری صباتامین، پلیمر آریاساسول، صنعتی مینو و بیمه اتکایی ایرانیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا