کد خبر: 19129918655
بانک و بیمهروزنامه

رونمایی از وب‌سایت جدید پست‌ بانک

در آستانه مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، آئین بهره‌برداری از وب‌سایت جدید پست‌بانک با حضور بهزاد شیری مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران امور و همچنین حضور آنلاین روسای ستادی و مدیران اجرایی استان‌ها و مناطق تهران، هجدهم اسفند برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی پست‌بانک، شیری در این مراسم اظهارکرد: با توجه به رسالت خدمت‌رسانی این بانک در سطح کشور و همچنین ضرورت ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیکی به ویژه در مناطق کم‌برخوردار و روستایی، سامانه بانک از نظر محتوایی به‌روز رسانی و به سامانه‌ای پویا و منطبق با فناوری‌های روز تبدیل شده است.

او با اشاره به گروه‌های مختلف ذینفعان پست بانک و همچنین ماموریت آن در مناطق کم‌برخوردار تصریح کرد: در راستای برنامه راهبردی بانک مبنی بر گسترش بانکداری دیجیتالی، سامانه جدید با هدف ارائه خدمات آسان به مشتریان طراحی شده است.

مدیرعامل بانک عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های بنده، بحث مدیریت ذینفعان بود که بازنگری وب‌سایت بانک همگام با تحولات دیجیتالی یکی از راهکارهای عملی در این زمینه است که خوشبختانه این رویداد مهم با عید سعید مبعث همزمان شد.

شیری در ادامه بر ضرورت تولید محتوا برای وب‌سایت بانک تاکید کرد: برای غنای محتوا، بخش‌های فناوری اطلاعات، روابط‌عمومی و بازاریابی تلاش کنند مطالب و محتوای مناسب و شایسته پست‌بانک تولید کنند و آخرین اطلاعات را ارائه کنند به گونه‌ای که؛ مشتریان و ذینفعان بانک بتوانند نیازهای اطلاعاتی خود را از طریق سامانه بانک تأمین کنند.

مدیرعامل پست بانک تصریح کرد: بی‌تردید با تولید محتوا و بهره‌مندی از اطلاعات، زمینه جدیدی برای ارائه خدمت به مشتریان و ذینفعان بانک فراهم خواهد شد.

سامانه جدید نرم‌افزاری وب‌سایت پست‌بانک که با همکاری شرکت دانش‌بنیان تجارت هوشمند توکا آماده و پیاده‌سازی شده از انعطاف‌پذیری و قابلیت‌های مناسب در بستر وب و تلفن همراه برخوردار است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا