کد خبر: 03129916589
اخبار شرکت ها

رکورد های جدید درچادرملو

تولید کنسانتره از مرز10 میلیون و 569 هزارتن عبور کرد

تولید کنسانتره از مرز۱۰ میلیون و ۵۶۹ هزارتن عبور کرد

تلاش خستگی ناپذیر پرسنل مجتمع های معدنی و صنعتی چادرملو برای نیل به اهداف تولید و فراتر از برنامه های پیش بینی شده همچنان ادامه دارد .
طی ۱۱ ماه گذشته میزان تولید کنسانتره سنگ آهن در ۵ خط تولید این محصول در مجتمع معدنی چادرملو از مرز ۱۰ میلیون و ۵۶۹ هزارو ۳۰۶ تن گذشت و رکورد جدیدی در تولید این محصول بدست آمد.
به عبارتی، از ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه دوم اسفند ماه با شکسته شدن آخرین رکور، در هر دقیقه یک رکورد جدید تولید کنسانتره ثبت می شود . لازم بذکر است این میزان تولید بالاترین رکوردی بود که در طول عمر این مجتمع بدست آمده است.
این موفقیت، با وجود فرسودگی ماشین آلات و دستگاه ها، مشکلات عدیده در تامین قطعات یدکی و مصرفی، همکاری با وزارت نیرو برای کاهش مصرف برق و به تبع آن کاهش تولید در خطوط و مبارزه با بیماری کرونا بدست آمده است.
همچنین طی این مدت، میزان مصرف آب نیز به نحو چشمگیری در واحدهای فرآوری کنسانتره چادرملو کاهش یافت و به میزان ۷۶/۱۴ درصد کمتر از سال گذشته رسید.
از سوی دیگر برای دومین بار رکورد حمل کنسانتره در بهمن ماه امسال با ثبت عدد ۱ میلیون و ۱۳۵ هزارو ۱۶۱ تن و بارگیری در ۱۳ هزارو ۷۶۷ کامیون و ۹ هزارو ۹۶۶ واگن شکسته شد.
اولین رکورد حمل کنسانتره در آذر ماه امسال بدست آمده بود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا