کد خبر: 310503170589
جامعه و فرهنگ

سرویس های بهداشتی ۱۰ بوستان منطقه ۱۹ به سیستم اگوی شهری متصل شد

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۱۹ از اتصال سرویس های بهداشتی ۱۰ بوستان این منطقه به سیستم اگوی شهری در قالب طرح من شهردارم دو و به منظور حفظ محیط زیست و سلامت و بهداشت عمومی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی رزم آور افزود: اتصال فاضلاب به اگو شهری باعث بهبود کیفیت زندگی شهری،کاهش آلودگی محیط زیست، کمک به ارتقاء فرهنگ حفاظت از محیط زیست و مشارکت در حفظ منابع طبیعی می کند.

وی ادامه داد: در همین راستا سرویس بهداشتی بوستان های ۲۲ بهمن،دانش آموز، شقایق، گلستان، الهی، بهار، مطهری،کاظمی، باکری، الجواد، شهدای نعمت آباد با اجرای عملیات عمرانی به اگوی شهری متصل شد.

به گفته این مسئول با اجرای طرح اگو شهری، علاوه بر امکان استفاده مجدد از آب بازیافتی، می توان شاهد کاهش ابتلا به بیماری ها باشیم زیرا فاضلاب خام می تواند مقدار آب زیادی را آلوده کند و تصفیه فاضلاب از آلودگی منابع آبی جلوگیری کند.

رزم آور در ادامه درخصوص عملیات اجرایی پروژه های من شهردارم به بهسازی نهر و جدول، بازسازی معابر، پیاده روسازی و اجرای در خیابان های آموزگار، شهرداری شمالی، شهید لطیفی، لقمان جنوبی، بلوار شهید ورامینی و بهسازی و تجهیز سرا های محلات بهمنیار و دولتخواه جنوبی و بوستان بانوان توسط معاونت فنی و عمرانی اشاره کرد.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی با اشاره به ارتقای ایمنی و رسیدگی به وضعیت بوستان ها در قالب طرح من شهردارم توسط معاونت خدمات شهری و محیط زیست از نصب لوازم بازی کودکان بوستان های ولایت، مطهری، احمد خمینی، شهید کاظمی، نسترن و افزایش روشنایی بوستان های مطهری و افرا خبر داد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا