کد خبر: 16119914789
اخبار شرکت ها

سفر استانی مدیرعامل صحا به استان آذربایجان غربی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در ادامه برنامه سفرهای استانی، در سومین روز از ایام مبارک دهه فجر وارد شهرستان ارومیه شد.

به گزارش واحد روابط عمومی صحا؛ رضا نقی پور اصل مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در ادامه برنامه بازدید از صنایع پیشرفته استان های مختلف کشور ،صبح امروز به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان این صندوق وارد ارومیه شد و مورد استقبال مقامات استانی و شهرستانی قرار گرفت.

رئیس هیات مدیره صحا در اولین برنامه خود در سفر به ارومیه با صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کرد.

نقی پور اصل در ابتدای این نشست ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و ولادت حضرت زهرا (س)، به معرفی تاریخچه، تشریح فعالیت ها و عملکرد صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در سال جهش تولید پرداخت.

مدیرعامل صحا سپس به سیاست های صندوق برای گسترش دامنه خدمات خود به اقصی نقاط کشور اشاره کرد و ایجاد نمایندگی های صحا در استان های کم برخوردار کشور بدون تحمیل هزینه به دولت را یکی از عملکردهای درخشان این مجموعه در دو سال عنوان کرد.

رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته، ضمن تشریح اهمیت صنایع پیشرفته در دوران انقلاب چهارم صنعتی، استان آذربایجان غربی را به دلیل دارا بودن دانشگاه ها و مراکز معتبر علمی یکی از استان های مستعد و دارای ظرفیت توسعه در حوزه صنایع پیشرفته دانست و خواستار توجه بیش ازپیش به جوانان و تشویق نخبگان این استان جهت ورود به صنایع پیشرفته به ویژه در حوزه های زیست فناوری شد.

نقی پور اصل با اشاره به افتتاح دفتر نمایندگی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در استان آذربایجان غربی، از اعلام آمادگی این صندوق برای حمایت و تحت پوشش قرار دادن صنایع هایتک این استان خبر داد.

نادر صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی نیز در ابتدای این دیدار ضمن خیر مقدم به مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور و هیات همراه گزارشی از ظرفیت های اقتصادی و صنعتی استان آذربایجان غربی ارائه کرد .
صادقی افتتاح دفتر نمایندگی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور در ارومیه را اقدامی ارزشمند در راستای حمایت از صنایع هایتک استان دانست و ابراز امیدواری کرد که این اقدام بتواند به عنوان گامی موثر در توسعه اقتصاد دانش بنیان این استان، موجب تقویت کمی و کیفی صنایع پیرفته این استان باشد.

امضای تفاهمنامه همکاری با استانداری آذربایجان غربی، افتتاح دفتر نمایندگی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در ارومیه و بازدید از صنایع پیشرفته این استان از اهم برنامه های سفر مدیرعامل صحا به ارومیه می باشد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا