کد خبر: 12080052774
بازاربازارها و خدمات مالی

سه دلیل مهم برای چهار برابر شدن قیمت تورگ  (TORG)

آیا به دنبال کوین بزرگ بعدی دنیای کریپتو می گردید؟ آیا فرهنگ میم (الگوهای رفتاری) را دوست دارید و می خواهید از کوین های مبتنی بر آن ها حمایت کنید؟ تورگ (TORG) جدیدترین میم کوین بازار است که قصد دارد موج های بزرگی در وب ایجاد کند، ولی این کوین در کنار سودهای بزرگ، قصد دارد دنیا را به جای بهتری هم تبدیل کند.

در این مقاله همراه باشید تا متوجه شوید که چرا توجه فعالان حوزه کریپتو روی تورگ متمرکز شده و همه سرمایه گذاران قصد خرید آن را دارند.

TORG یک عضو جدید در دنیای میم کوین هاست، اما تفاوت تورگ این است که پتانسیل های لازم برای ایجاد تغییرات عظیم و به خدمت گرفتن این تکنولوژی مفید برای توسعه زندگی بشر را داراست.

تورگ (TORG) که در جولای ۲۰۲۱ معرفی شد، به عنوان اولین یوتیلی میم (ارز کاربردی جهانی) دنیا شناخته شده است و تنها در ۳ ماه، نشان داد که یکی از خوش آتیه ترین پروژه های کریپتویی موجود در پلتفرم اتریوم است.

ولی ممکن است برایتان سوال باشد که یوتیلی میم چیست؟

این عبارت توسط بنیاد تورگ (TORG Foundation) ثبت شده و به عبارت ساده، ارز دیجیتالی مبتنی بر الگوی رفتاری (میم) است که نمی خواهد فقط بر محبوبیت میم ها تکیه کند، بلکه هدف آن فراتر از معاملات ساده در صرافی هاست. تورگ بر اساس اصولی همچون ثبات، توسعه انسانی، مدیریت شفاف و کاربرد پذیری در دنیای واقعی بنا شده است. تورگ کاملاً امن و غیر متمرکز است و هدف آن ایجاد تحول در اقتصاد و افزایش کیفیت زندگی بشر است.

بنیاد تورگ قصد دارد موارد استفاده این کوین جدید را افزایش دهد و در عین حال از تحولی که بلاکچین و اقتصاد کریپتویی ایجاد کرده، حمایت کند. برنامه کمکی بنیاد تورگ با هدف به کارگیری مزایای این ارز دیجیتال، مخصوصا برای جوانان و جمعیت به حاشیه رانده شده ای مثل شهروندان بدون حساب بانکی و مردمان کشورهای توسعه یافته یا تحت فشار اقتصادی ایجاد شده است.

با اینکه از زمان راه اندازی این پروژه مدت زیادی نمی گذرد ولی TORG همین حالا هم در برخی از بزرگترین صرافی های دنیا لیست شده است و توجه سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرده است. آینده این یوتیلی میم بسیار روشن است و بنابر عملکرد کنونی این کوین، انتظار می رود که قیمت TORG به راحتی چهار برابر شود.

راه اندازی تورگ به شکلی باور نکردنی موفق بوده است

از زمانی که تورگ در جولای امسال در صرافی ها عرضه شد، توانست به سرعت افزایش قیمت خود را شروع کند. این ارز کاربردی جهانی حالا در ۱۲ صرافی بزرگ دنیای کریپتو مثل Bitmart، Digifinex، HotBit، Whitebit و… پذیرفته شده است و همواره صرافی های بیشتری به این لیست اضافه می شوند.

Metamask، Trust wallet و Coinbase و چند کیف پول نرم افزاری دیگر هم از TORG پشتیبانی می کنند ولی در کنار آن، هر والتی که از شبکه های Polygon، BSC ، Solana، xDai یا ERC20 پشتیبانی می کند، می تواند تورگ را ذخیره کند. در ضمن جفت ارزهای مختلف تورگ مثل TORG/USDT، TORG/BTC و TORG/ETH هم در صرافی های متمرکز بزرگ عرضه می شود.

نکته جالب توجه دیگر نیز این است که جامعه کریپتویی استقبال بسیار خوبی نسبت به راه اندازی تورگ داشته اند. این کوین جدید به سرعت مورد توجه معامله گران و سرمایه گذاران مبتدی قرار گرفت و کمپانی سازنده تورگ هم معتقد است که موفقیت این ارز دیجیتال می تواند راه برای عرضه یوتیلی میم های بیشتری در آینده باز خواهد کرد.

این اتفاق می تواند TORG را به عنوان نقطه شروعی برای ایجاد شبکه گسترده ای از یوتیلی میم های مختلف ثبت کند. سرمایه گذاران از همین حالا هم توجه زیادی به تورگ نشان داده اند و این قطعاً به معنای پذیرش جهانی TORG خواهد بود.

سرمایه گذاران تورگ به هیچ وجه قصد فروش آن را ندارند.

دلیل دیگری که احتمال بالای جهش قیمت تورگ در آینده ای نزدیک را نشان می دهد، این است که کاربران تورگ به جای فروش یا تعویض، قصد دارند آن را برای بلند مدت نگاه دارند. البته این تصمیم چندان عجیب نیست، چرا که تورگ ارزش معنوی منحصر به فردی دارد. شبکه TORG به طور کامل غیر متمرکز است و بنیاد تورگ قصد دارد با تبدیل این کوین به یک روش پرداخت محبوب، ثبات بلند مدت آن را تضمین کند.

یکی از هیجان انگیز ترین کوین های معرفی شده در چند سال اخیر است و بر خلاف سایر میم کوین ها که تنها به اندازه خود میم دوام می آورند، قصد دارد به سطح ارزش بالاتری رفته و تغییرات اقتصادی مهمی در جهان ایجاد کند. این هدف برای یک کوین مبتنی بر میم، کاملا منحصر به فرد است و باعث شده که کاربران نسبت به آینده قیمت TORG خوشبین باشند.

تورگ مأموریتی خاص دارد

به منظور درک نقش متحول کننده تورگ در حوزه کریپتو، در ابتدا باید به میم کوین های قبلی نگاهی بیندازیم. عبارت «میم کوین» در سال ۲۰۱۳ و همزمان با راه اندازی و عرضه دوج کوین(Dogecoin) ایجاد شد. این ارز دیجیتال بر مبنای میم محبوب doge ایجاد شد و فقط به عنوان یک شوخی در مقابل بیت کوین و با هدف تبدیل به «ارز دیجیتال مردم» خلق شد.

هیچکس انتظار نداشت که دوج کویندر بازار دوام بیاورد، ولی این اتفاق افتاد. سروصدا تبلیغاتی و توجه مردم نسبت به این کوین کم نشد و می بینیم که دوج کوینهنوز وجود دارد.

کاربران اولیه ای که سرمایه خود را در این کوین نگاه داشتند، حالا میلیونر شده اند و حالا که شخصیت های مهمی مثل ایلان ماسک (مدیر عامل شرکت تسلا) از دوج کوینحمایت می کنند، مشخصاً محبوبیت آن نیز کم نخواهد شد.

با اینحال، ارز دیجیتال DOGE همانند دیگر میم کوین ها، یک نقص بزرگ دارد: دلیل خلق آن شوخی بوده و به جز خرید و فروش در صرافی های مختلف، کاربرد دیگری ندارد.

با وجود هجمه های تبلیغاتی گسترده، دوج کوینبه عنوان یک روش پرداخت تنها توسط ۱۳۰۰ کسب و کار پذیرفته می شود و این برای کوینی که ۸ سال از عرضه آن می گذرد، بسیار کم است.

افزایش قیمت دوج کوینبه خاطر هیجانات کاربران بوده و دلیل آن هم شبکه های اجتماعی است. برندهای مختلف علاقمند به صحبت راجع به آن هستند ولی دلیل آن فقط همراهی با ترند دنیا و جذب جامعه جوانان جهان است، نه به خاطر اعتماد آن ها به دوج کوینو تمایل به پذیرش یا حمایت از آن.

اینجاست که نقش اساسی و حیاتی تورگ مشخص می شود. TORG برخلاف سایر میم کوین های بازار، براساس شوخی ایجاد نشده است. تورگ اولین یوتیلی میم دنیاست که قدرت محبوبیت میم ها (الگوهای رفتاری) را با ثباتی که با تمرکز بر کاربرد پذیری جهانی همراه است، ترکیب می کند.

مأموریت تورگ توامندسازی جوامع با افزایش فعالیت اقتصادی، خلق فرصت های جدید و توسعه سیستم پرداختی امن و قابل اعتماد است. به عنوان مثال، فردی که خارج از کشور کار می کند، می تواند تورگ را برای اعضای خانواده خود ارسال کند.

TORG با پذیرش همگانی می تواند مصارف بیشتری هم داشته باشد و امکان ایجاد تراکنش های سریع و آنی را برای کاربران به ارمغان آورد. تورگ می تواند سرعت توسعه کیفیت زندگی انسان ها را افزایش داده و در زندگی روزمره کاربردی جهانی داشته باشد.

TORG مسیر استراتژیک و بلندپروازانه ای را آغاز کرده و با تمرکز روی ثبات و کاربرد پذیری، دو جنبه ای که دیگر میم کوین ها به آن توجهی ندارند، قصد دارد به ارز دیجیتالی ارزش محور تبدیل شود. پذیرفته شدن تورگ در Uniswap و ۱۲ صرافی متمرکز دیگر، تازه ابتدای راه آن است. بر اساس استقبال بی نظیر فعالان حوزه کریپتو، تورگ در راه رسیدن به اهداف والایی است و این باعث افزایش فوق العاده قیمت آن خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی تورگ به آدرس https://torg.to  و همچنین توییتر  https://twitter.com/TORGTogether و تلگرام       https://t.me/TORG_Together     مراجعه کنید.

 همانطور که خواندید با توجه به اینکه ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز هستند تمامی افراد میتوانند از آنها بهره مند شوند بنابراین میتوانید اطلاعت بومی هر کشور را به زبان های ترکی عربی، روسی، فارسی و غیره رادر سایت torg.to  مشاهده کنید.

منبع خبر: https://coinpedia.org/

سلب مسئولیت: ارزش ارز های دیجیتال می تواند پایین یا به همان نسبت بالا بروند این مقاله صرفا جنبه آموزشی دارد و بهتر است برای اقدامات بعدی با مشاور مالی خود مشورت کنید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا