کد خبر: 13060044740
آسیب اجتماعیعصر انقراض (طنز)

شما اول بابای بچه را پیدا کن (طنز)

راضیه حسینی

امام جمعه کرج: «امروز شاهد آن هستیم که در نتیجه اقدامات توطئه‌گران و استعمارگران، بانوان در جامعه اسلامی به جای مادر شدن و تربیت نسل آینده سگ به دست گرفته و در خیابان‌ها پرسه می زنند.»

بانوان به دو دسته مجرد و متأهل تقسیم می‌شوند. از آنجایی که بانوان مجرد در جامعه نمی‌توانند به شیوه گرده‌افشانی بچه‌دار شوند باید اول یک بابایی را پیدا کنند تا بیاید، با آنها ازدواج کند. آقایان در مملکت ما برای ازدواج باید هفت‌خوان رستم را طی کنند: اشتغال به کار مناسب با درآمد کافی که بتوانند از عهده خرج زندگی برآیند، خانه، ماشین و…

پسر در شرف ازدواج، وقتی پا به سوپری محل می‌گذارد و می‌بیند قیمت یک دبه ماست، از یارانه‌اش بیشتر است، تصمیم می‌گیرد فعلاً وارد هیچ خوانی نشود و به زندگی لذت‌بخش مجردی ادامه دهد. از آ‌ن‌طرف بانوی محترم، وقتی می‌بیند خبری از داماد نیست، تصمیم می‌گیرد برای فرار از تنهایی برود سگ بگیرد و عوض قدم زدن در هوای دونفره، با سگش در هوای یک‌نفره پرسه بزند.

 اما بانوان متأهل چرا به جای در آغوش گرفتن فرزند، موجودی پشمالو را بغل می‌کنند و کلی قربان صدقه‌‌ا‌ش می‌روند؟ بعضی از این بانوان با وجود ای‌که همای سعادت بر روی دوش‌‌شان نشسته و توانسته‌اند بابای بچه را پیدا کنند، ولی با یک حساب کتاب سرانگشتی و فهمیدن اینکه فقط یک بار خرابکاری بچه تقریباً بالای دوهزار تومان خرج برمی‌دارد، دچار زایمان مغزی شدند و تصمیم گرفتند به همه بگویند «ما خودمون هنوز دهن‌مون بو شیر می‌ده، زوده واسه بچه‌داری.» این‌طوری شد که به سمت حیوانات روی آوردند و به جای پیاده‌روی در هوای سه‌نفره تصمیم گرفتند با سگ‌‌شان پرسه بزنند.

البته این‌ها همه تقصیر توطئه‌گران و استعمارگران اجنبی است. زن و شوهری که بخواهند بچه‌دار شوند اصلاً به این چیزها فکر نمی‌کنند. چندمتر پارچه مخصوص کهنه می‌گیرند، آن را به قسمت‌های مناسب و مساوی تقسیم می‌‌کنند و بعد با استفاده از لاستیکی، یک پوشک هزار بار مصرف درست می‌کنند. برای تهیه لباس هم اصلاً لازم نیست به خودشان سختی بدهند. می‌توانند از لباس‌های بچگی خودشان، همسرشان، خواهر، برادرشان و خلاصه کلیه اقوام نسبی و سببی استفاده کنند.

بانوان اگر کمی قناعت کنند و آقایان نگران دبه ماست پنجاه هزار تومانی نباشند، به آسانی با هم ازدواج می‌کنند و از آن راحت‌تر سه چهارتا فرزند گوگولی می‌آورند و بینی استکبار را به خاک می‌مالند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا