کد خبر: 07100062853
بازارها و خدمات مالی

شیبا در انتظار انفجار قیمت تاریخی

ارز دیجیتال شیبا، در مسیر افزایش قیمت ۴۲ درصدی است.

 قیمت ارز دیجیتال «شیبا» در حال آماده شدن برای یک صعود قابل توجه با نزدیک شدن به خط مقاومت بسیار مهم است. اگر شیبا به بالای ۰.۰۰۰۰۳۹۰۲ دلار برسد، قیمت این ارز دیجیتال می تواند تا ۴۲ درصد افزایش یابد.

در حال حاضر، قیمت شیبا اینو یک کانال موازی نزولی در نمودار روزانه تشکیل داده که نشان دهنده یک چشم انداز نزولی کلی است. با این حال، از آنجایی که شیبا به مرز بالایی الگوی فنی حاکم نزدیک می شود، این توکن می تواند به سمت جهش ۴۲ درصدی و بالاترین قیمت خود در تاریخ ۳۰ نوامبر یعنی ۰.۰۰۰۰۵۴۳۵ دلار حرکت کند.

اولین ناحیه مقاومت برای قیمت شیبا در خط روند بالای کانال موازی است که با سطح اصلاحی فیبوناچی ۳۸.۲% در ۰.۰۰۰۰۳۹۰۲ دلار قرار دارد. تنها در صورتی که شیبا بتواند از جریان مخالف فوق الذکر عبور کند، این «میم کوین» اهداف صعودی را هدف قرار خواهد داد.

موانع دیگری برای قیمت شیبا در میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA) در ۰.۰۰۰۰۴۰۹۹ دلار و سپس در سطح ۵۰ درصد اصلاحی در ۰.۰۰۰۰۴۱۹۴ دلار ظاهر خواهد شد.

اگر فشار خرید افزایش یابد، شیبا در سطح اصلاحی فیبوناچی ۶۱.۸% در ۰.۰۰۰۰۴۴۸۶ دلار و در سطح ۷۸.۶% اصلاحی فیبوناچی در ۰.۰۰۰۰۴۹۰۲ دلار با چالش مواجه خواهد شد.

اما اگر افزایشی در سفارشات خرید رخ دهد، قیمت شیبا حتی ممکن است از هدف خوش بینانه ۰.۰۰۰۰۵۴۳۵ دلار عبور کرده و اهداف بزرگتر را در بالاترین قیمت ۵ نوامبر در ۰.۰۰۰۰۶۵۴۷ دلار هدف قرار دهد.

با این حال، اگر فشار فروش افزایش یابد، قیمت شیبا ممکن است اولین خط دفاعی را در SMA ۱۰۰ روزه در ۰.۰۰۰۰۳۶۱۲ دلار مجددا آزمایش کند. پشتیبانی اضافی ممکن است در سطح ۲۳.۶% فیبوناچی اصلاحی در ۰.۰۰۰۰۳۵۴۱ دلار و سپس در SMA ۲۱ روزه در ۰.۰۰۰۰۳۴۶۸ دلار ظاهر شود.

البته این موضوع را نیز باید مد نظر قرار داد که قیمت شیبا ممکن است در پایین ترین سطح ۶ دسامبر در ۰.۰۰۰۰۳۲۶۹ دلار و در پایین ترین سطح ۴ دسامبر در ۰.۰۰۰۰۲۹۵۲ دلار، که مصادف با مرز میانی الگوی نمودار غالب است، جای پای بیشتری پیدا کند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا