کد خبر: 12020024752
روزنامهعدالت و رفاه اجتماعیعصر انقراض (طنز)

طبیعی‌تر از این هم مگه داریم؟ (طنز)

راضیه حسینی

مدیرعامل ایران‌خودرو: «افزایش قیمت‌ خودرو طبیعی است.»

اصلاً افزایش قیمت در هر کالا و خدماتی طبیعی است و غیر از این نباید باشد. اتفاقاً داشتیم کمی نگران می‌شدیم که خبری از افزایش قیمت خودرو نرسیده است که خداراشکر رفع نگرانی شد. الان کمی نگران روند غیرطبیعی در بازار میوه هستیم. برخی از میوه‌ها مثل موز، نه‌تنها گران نشده‌اند، بلکه به صورت عجیب و خیلی غیرطبیعی کمی ارزان شده‌اند. از مسئولان خواهشمندیم هرچه سریع‌تر به داد بازار میوه برسند و تا از دست نرفته است آن را به روند طبیعی خود برگردانند. بازار مسکن هم کمی افت داشته و زنگ خطرش به صدا درآمده است.

البته ما به درایت مسئولان ایمان داریم و مطمئنیم سریع، مانند گذشته، مشکل را برطرف می‌کنند. تصور کنید اگر مسئولان حواس‌‌شان نبود و قیمت‌ها ساکن می‌ماند یا خدای نکرده پایین می‌آمد، توازن همه چیز به هم می‌خورد. ممکن بود خودروهای ایران‌خودرو و سایپا همگی در خیابان‌ها دنده‌عقب بروند، عوض برف‌پاک‌کن بوق بزنند و عوض بوق ترمز بگیرند، موزها پرواز کنند، گوسفندها با پرتقال‌ها روپایی بزنند، خانه‌ها اعتصاب کنند و درشان را به روی هیچ‌کس باز نکنند جز سارقان محترم، طلا و سکه بروند توی حباب‌های بزرگ و هرگز بیرون نیایند و…

باید حواس‌مان باشد اگر الان شاهد این اتفاق‌ها نیستیم همه به لطف مسئولانی است که تمام تلاش خودشان را می‌کنند تا روند، به صورت کاملاً طبیعی پیش برود و حتی لحظه‌ای از حالت نرمال خارج نشود. آنها کاملاً مراقب هستند و بازارها را رصد می‌کنند. اگر در بازاری خدای نکرده شاهد افت قیمت باشند، سریع با افزایش در قسمت دیگر این کمبود را جبران می‌کنند. این راهم نباید فراموش کنیم که صنعت خودروسازی در این سال‌ها جور بازارهای زیادی را کشیده و نگذاشته است حتی یک لحظه، ما در خطر افتادن در روند غیرطبیعی قرار بگیریم. هرچه از مسئولان خودروسازی تشکر کنیم، کم است. حالا که پول‌مان به خرید خودروهای این دو شرکت نمی‌رسد و تازه قرار است گران‌تر هم بشود، کاری جز تشکر خشک و خالی از دست‌مان برنمی‌آید. واقعاً شرمنده‌ایم که نمی‌توانیم با خرید یک خودرو از خجالت‌تان دربیاییم. ان‌شاءالله هروقت خودروها را به صورت قطعه‌بندی، مثل مرغ و گوشت به فروش گذاشتید، ما یک قالپاق پراید از شما می‌خریم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا