کد خبر: 24030032303
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

طرح آمایش و توسعه شبکه شعب بانک سینا در سال ۱۴۰۰ اجرا می‌شود

مدیرعامل بانک سینا در هم‌اندیشی مدیران ستاد و صف این بانک که با حضور پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: برای ارائه خدمات مطلوب‌تر و با کیفیت‌تر به هموطنان گرامی، طرح آمایش و توسعه شبکه شعب این بانک در سال ۱۴۰۰اجرایی می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، سیدضیاء ایمانی با بیان اقدامات انجام‌شده در این خصوص افزود: در این طرح با بهسازی و جانمایی مناسب شعب و نیز بکارگیری فناوری‌های روز، تاکنون موفق به اخذ مجوز فعالیت ۱۱شعبه و باجه از بانک مرکزی شده‌ایم که زمینه ارائه خدمات مطلوب در مناطق مختلف کشور برای هموطنان عزیز را به همراه داشته است.

مدیرعامل بانک سینا یکی از اقدامات مهم بانک سینا را ایجاد خط کسب و کار قرض‌الحسنه دانست و گفت: این اقدام اتفاقی خوب و شاهکاری برای محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان درمناطق کمتر برخوردار کشور و پاسخ به دغدغه سهامدار بانک و باقی الصالحاتی برای کل مجموعه بانک سینا بود.

او با تشریح وضعیت بانک سینا و شاخص‌های عملکردی در سال ۹۹ خاطرنشان کرد: در حوزه پیگیری و وصول مطالبات با وجود پرداخت تسهیلات زیاد، مانده مطالبات غیرجاری بانک، افزایش نیافته است.

ایمانی با اشاره به طرح جهش مصارف با هدف بهبود نسبت خالص مصارف به منابع بانک گفت: با اجرای این طرح، میزان تسهیلات پرداختی در پایان سال ۹۹نسبت به دوره مشابه سال قبل، بیش از ۶۰درصد افزایش داشته است. همچنین با اجرایی‌شدن طرح جهش ارزی نیز جمع خالص درآمد ارزی بانک در بازه زمانی یاد شده بیش از ۶۱درصد رشد را نشان می‌دهد.

ایمانی با بیان عملکرد خوب بانک سینا به عنوان یکی از معدود بانک‌های سودده به سهامداران ابراز کرد: بانک سینا با برنامه‌ریزی صحیح و اجرای سیاست‌های مناسب، طی سال‌های گذشته جزو معدود بانک‌های سودده به سهامداران بوده و در سال ۹۹نیز با اجرای طرح‌های مختلف در سطح شعب، سود پیش‌بینی شده را محقق ساخته است.

ایمانی گفت: از آنجائیکه قیمت تمام‌شده پول نقش مهمی در افزایش بهای خدمات بانک دارد، باید با بهبود عملکردها، عدم تمرکز به کسب درآمد در حوزه اعتباری و حرکت به سمت شاخص‌های عملکردی دیگر از جمله جذب منابع ارزان‌قیمت، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شرکت‌های بنیادی و همچنین کسب درآمد از حوزه خدماتIT، قیمت تمام‌شده پول در بانک را کاهش دهیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا