کد خبر: 24070050026
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

طرح شناسایی استعدادهای درخشان و پذیرفته‌شدگان روستایی کنکور سراسری از سوی پست‌بانک اجرا می‌شود

به گفته رئیس اداره کل روابط‌عمومی پست‌بانک‌، همزمان‌ با فرارسیدن ۱۶ آذر و روز دانشجو، طرح شناسایی و قدردانی از استعدادهای درخشان و پذیرفته‌شدگان روستایی کنکور سراسری سال ۱۴۰۰حائز رتبه پایین‌تر از ۱۰۰۰ اجرا می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی پست‌بانک‌، سیدرحمان حسین‌پور اظهار کرد: با توجه به نگاه ویژه این بانک به شکوفایی و توسعه اقتصادی و اجتماعی مناطق روستایی و کم‌برخوردار کشور، این طرح با هدف ایفای مسئولیت اجتماعی بانک در حمایت از نخبگان و استعدادهای درخشان و ایجاد انگیزه در میان جوانان روستایی و ترویج فرهنگ علم و دانش در مناطق مذکور به اجرا در می‌آید.

حسین‌پور افزود: براساس این طرح از هر استان ۵نفر برتر که دارای پایین‌ترین رتبه قبولی در دانشگاه‌های دولتی سراسر کشور باشند، از طریق باجه‌های خدمات بانکی روستایی پست‌بانک شناسایی و پس از احراز هویت و صحت کارنامه قبولی، در فهرست نهایی ۱۶۰نفره افراد دارای صلاحیت قرار گرفته و طی مراسمی در ۱۶آذر روز دانشجو مورد قدردانی قرار می‌گیرند.

او تصریح کرد: در مراسم قدردانی از استعدادهای درخشان و قبول‌شدگان کنکور سراسری سال ۱۴۰۰، علاوه بر لوح قدردانی، جایزه نقدی ۲۰میلیون ریالی در قالب کارت هدیه پست‌بانک‌ به هر یک از آنان اهدا می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا