کد خبر: 19080054297
اخبار شرکت ها

طرح ویژه شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو برای حمایت از رانندگان تاکسی در سراسر کشور

با امضای تفاهم‌نامه میان شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و اتحادیه تاکسی‌رانی‌های شهری کشور، خرید قطعات اصلی و دریافت خدمات استاندارد از تمامی فروشگاه‌های ایساکو و نمایندگی‌های ایران‌خودرو با بهره‌مندی از تسهیلات بدون بهره «ایساکو کارت» برای دارندگان تاکسی فراهم شد.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل از ایکوپرس این تفاهم‌نامه که با حضور سیدرضا مفیدی، مدیرعامل شرکت ایساکو و مرتضی ضامنی، مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور و محمدحسین حسین‌زاده، مدیرعامل بانک رسالت به امضا رسید، امکان استفاده از تسهیلات «ایساکو کارت» را برای تمامی رانندگان تاکسی فراهم آورد.

در راستای این برنامه، امکان خرید قطعات و لوازم یدکی و همچنین دریافت خدمات تعمیرگاهی به صورت اقساطی و بدون کارمزد، برای تمامی رانندگان تاکسی در سراسر کشور با استفاده از «ایساکو کارت» ایجاد شده است.

در این تسهیلات رانندگان تاکسی می‌توانند، با استفاده از ایساکو کارت از مبلغ ۳۰ تا ۳۰۰ میلیون ریال در فروشگاه‌های مجاز ایساکو خرید اعتباری بدون کارمزد انجام دهند. رانندگان تاکسی دارای ایساکوکارت می‌توانند با مراجعه به فروشگاه های مرکزی ایساکو در تهران و فروشگاه‌های معرفی شده در سایر شهرها و استان ها علاوه بر خرید اعتباری، از شش درصد تخفیف نسبت به قیمت فروش مشتری نهایی بهره‌مند شوند.

گفتنی است، «ایساکو کارتِ» رانندگان محترم تاکسی یک کارت اعتباری تا سقف حداکثر ۳۰۰ میلیون ریالی با بهره‌مندی از زیرساخت، بانک رسالت است که برای خرید قطعات و دریافت خدمات از شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و امکان تقسیط مبلغ خرید تا شش ماه با سه ماه تنفس، در نظر گرفته شده تا دسترسی دارندگان تاکسی به قطعات اصلی ایساکو بیش از پیش تسهیل شود.

از جمله امکانات این کارت می‌توان به قابلیت تکرار اخذ تسهیلات (دو مرتبه در سال) فقط با یک مرتبه اعتبارسنجی، شروع بازپرداخت اقساط بعد از اولین تراکنش، واریز ماهانه اقساط توسط مشتری به بانک بدون کارمزد، انجام مراحل بانکی و اعتبارسنجی توسط مشتری به صورت غیرحضوری (اعتبارسنجی توسط مرآت بانک رسالت) و .. اشاره کرد.

لازم به ذکر است، در پنج سال اخیر کارکنان برخی ادارات و نهادهای دولتی طرف قرارداد، همچون شرکت خدمات ارتباطی رایتل، پژوهشگاه قوه قضاییه، پلیس راهور، تعاونی مصرف فرودگاه‌های کشور، آبفای استان همدان، کشتیرانی والفجر و… و بسیاری از تعمیرکاران و یدکی‌فروشان خارج از شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از امکانات این کارت بهره‌مند شده‌اند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا