کد خبر: 190202126753
روزنامهسیاستشخصیت هامجلس

« عصر اقتصاد» بررسی می کند؛ ابهام حضور علی لاریجانی در انتخابات مجلس 

گروه سیاسی-در پی انتشار برخی اخبار درباره حضور علی لاریجانی همراه با لیست انتخاباتی خود برای انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی، دو نفر از نمایندگان سابق که از چهره‌های نزدیک به لاریجانی هستند، حضور او در انتخابات را رد کردند.

با افشای نامه ردصلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ و پاسخ های لاریجانی به این ادعاها، انتظار می رفت که شورای نگهبان کمی از مواضع خود عقب نشینی کند اما این چنین نشد.

اکنون بار دیگر زمزمه های حضور وی انتخابات مجلس به گوش می رسد اما دو نماینده سابق مجلس و از چهره‌های نزدیک به علی لاریجانی، خبر فعالیت او برای انتخابات مجلس را تکذیب کردند.

عزت الله یوسفیان ملا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: خبر دارم که علی لاریجانی قصد حضور در انتخابات را ندارد و او در فکر این مسائل نیست اما خبر ندارم که لیستی مورد حمایت او در حال تهیه است یا خیر.

منصور حقیقت پور  نماینده دور نهم مجلس نیز به ایسنا گفت: در حال حاضر قرائن و شواهدی مبنی بر حضور شخص لاریجانی در انتخابات نمی‌بینیم و فعلا در این زمنیه اخباری منتشر نشده است. هنوز تا انتخابات مدت زیادی مانده و تهیه و حمایت از لیست از الان منطقی نیست.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا