کد خبر: 24100065126
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

عضو هیات مدیره: امکان ثبت چک صیادی در سامانه همراه‌بانک پست‌بانک به‌زودی فراهم می‌شود

عضو هیات مدیره پست‌بانک در جلسه شورای ادارای مدیریت شعب پست‌بانک استان البرز با بیان اینکه سامانه ساتنا مراحل تست نهایی خود را گذرانده و با نسخه جدید در باجه‌های بانکی روستایی فعال می‌شود، گفت: گزینه ثبت چک صیادی در نسخه آخر سامانه همراه‌بانک لحاظ شده و به‌زودی تحویل بانک می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی پست‌بانک، فرهاد بهمنی، در این جلسه، با بیان اینکه وجود مشکلات در سیستم و نرم‌افزارها جزء ماهیت و ذات نرم‌افزار و سخت‌افزارها است، افزود: تمام تلاش ما این است که با همکاری شرکت‌های طرف قرارداد آنها را برطرف کنیم و برخی از مشکلات اعلام شده به سیستم بنکو ارتباطی ندارد و در تمام بانک‌های کشور وجود دارد.

او با تاکید بر اینکه سامانه ساتنا به‌زودی در باجه‌های بانکی روستایی راه‌اندازی می‌شود، اظهارکرد: این سامانه مراحل تست خود را گذرانده و با نسخه جدید در باجه‌های بانکی روستایی، فعال می‌شود.

عضو هیات مدیره بانک با بیان اینکه برای ارتقا و راه‌اندازی بانکداری دیجیتال برنامه‌های زیادی در دست اجرا داریم، ادامه داد: گزینه ثبت چک صیادی در نسخه آخر سامانه همراه‌بانک لحاظ شده و تا پیش از سال جدید تحویل بانک می‌شود.

بهمنی با تاکید بر حل مشکلات اتباع خارجی در سامانه بنکو تصریح کرد: این موضوع روند مثبتی را طی کرده و در آینده‌ای نزدیک مشکلات آن نیز، حل می‌شود.

عضو هیات مدیره بانک با بیان اینکه در حوزه مبارزه با پولشویی باید به شیوه سایر بانک‌های کشور عمل کنیم، خاطرنشان کرد: ویرایش حساب‌های قدیمی مشتریان در شعب و باجه‌های بانکی روستایی باید به سرعت، انجام شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا