کد خبر: 05100062510
اقتصاد کلان

لندرور دیفندر برای سال ۲۰۲۲ معرفی شد

لندرور در حال معرفی یک موتور V-۸ به خط دیفندر برای سال ۲۰۲۲ است که شامل موتور ۵.۰ لیتری V-۸ سوپرشارژ ۵۱۸ اسب بخاری  است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، لندرور دیفندر ۲۰۲۲ ممکن است یادآور مدل اصلی دهه ۱۹۵۰ به نظر برسد، اما در واقع یک آفرودر کاملا مدرن و با تکنولوژی بالا با جذابیت منحصر به فرد است. در این خودرو سه موتور ارائه می‌شود که شامل موتور چهار سیلندر توربوشارژ، شش سیلندر توربو و سوپرشارژر و یک V-۸ سوپرشارژر می شود که همه آنها به صورت استاندارد با چهار چرخ متحرک عرضه می‌شوند.

دیفندر را می‌توان در مدل‌های بدنه دو در ۹۰ و چهار در ۱۱۰ داشت و تجهیزات آفرود پیشرفته در همه مدل‌ها از جمله سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم و دیفرانسیل‌های قفل کننده موجود است. شاسی بلند‌های زیادی وجود ندارند که به اندازه دیفندر توانایی داشته باشند و بیشتر از خط تولید لندرور می‌آیند.

ممکن است برخی جیپ رانگلر را جایگزین ارزان‌تری برای این خودرو بدانند، اما دیفندر در مقابل رانگلر انتخاب بهتری برای آفرود است. لندرور در حال معرفی یک موتور V-۸ به خط دیفندر برای سال ۲۰۲۲ است که شامل موتور ۵.۰ لیتری V-۸ سوپرشارژ ۵۱۸ اسب بخاری  است که در مدل‌های رنج روور و رنج روور اسپرت یافت می‌شود.

لندرور دیفندر 2022

این پکیج، دیفندر را با رنگ بیرونی کارپاتین خاکستری با سقف و درب عقب با رنگ مشکی، قلاب‌های یدک کش با رنگ مشکی، کالیپر‌های ترمز زنون آبی و نشان ویژه Carpathian Edition بهبود می‌بخشد. تریم جدید XS در ۱۱۰ مدل موجود است و مجموعه‌ای از ویژگی‌های لوکس و راحت از جمله صندلی‌های جلو با گرمکن و خنک‌کننده، روکش‌های چرمی و پارچه‌ای، کنترل تهویه مطبوع خودکار سه منطقه‌ای، سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم و کروز تطبیقی ​​را در کنار هم دارد.

لندرور دیفندر 2022

لندرور همچنین امسال یک صفحه نمایش ۱۱.۴ اینچی اطلاعات سرگرمی جدید و اختیاری را معرفی می‌کند و حتی بسته‌های جانبی خارجی بیشتری را برای سفارشی سازی ارائه می‌دهد. یک مدل حتی بزرگتر و سه ردیفه  از دیفندر ۱۳۰ در دسترس است.

لندرور دیفندر 2022

مدل Trophy Edition نیز امسال به خط تولید می‌پیوندد، اما تنها ۲۲۰ نمونه در دسترس خواهد بود و همه آن‌ها با ورود رایگان به مسابقات آفرود لندرور در کارولینای شمالی که در پاییز ۲۰۲۱ برگزار می‌شود، ارائه می‌شوند.

لندرور دیفندر 2022

تریم SE دارای تعدادی ویژگی مطلوب است که از جمله آنها می توان به رینگ‌های آلومینیومی ۱۹ اینچی، چراغ‌های جلوی خودکار، صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی در ۱۲ جهت و نمایشگر دیجیتال اشاره کرد. لندرور چندین بسته لوازم جانبی را ارائه می‌دهد که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های مضمون خاصی را به Defender می‌دهند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا