کد خبر: 300202127763
روزنامهعصر انقراض (طنز)

لیست کارهایی که به مسئولان هیچ ربطی ندارد

حاجی بابایی: «نه دولت می‌تواند خانه بسازد نه مردم/ به دولت چه ربطی دارد که خانه بسازد؟»

راضیه حسینی

با توجه به اظهار نظر نماینده‌ی محترم مردم همدان در مجلس، به نظرمان رسید شاید بد نباشد لیستی از کارهایی که به دولت هیچ ربطی ندارد تهیه کنیم. می‌توانیم از این پس با مراجعه به لیست مذکور خیال‌مان راحت شود که دولت مقصر نیست و موضوع باید به دست قدرت‌های ماورایی حل شود.

۱_دولت در زمینه‌ی اتفاقات محیط زیستی هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. اصلاً آلودگی هوا، تخریب جنگل‌ها، فرونشست زمین و کم‌آبی، نه به دولت ربط دارد، نه مردم.

زمین تصمیم گرفته خشم خود را این‌گونه بیرون بریزد و بهتر است ما هم تنهایش بگذاریم تا خودش را خالی کند.

۲_لطفاً از این به بعد در مورد مشکلات اقتصادی از دولت گله نکنید. گرانی‌ها، کمبودها و نبودها هیچ ربطی به مسئولان ندارد. البته لازم نیست مردم هم خودشان را مقصر بدانند.

کلاً اتفاقی است که افتاده و حتماً خیری در آن بوده است. بهتر است عوض گله و شکایت، با شرایط کنار بیاییم و خودمان را به دست تقدیر بسپاریم.

۳_مسئولان در زمینه‌ امنیت جاده و خودروهای وطنی نه‌تنها مسئولیتی ندارند بلکه خودشان هم شاکی هستند. اصلاً چه معنی دارد یک نماینده‌ی مجلس با شاسی بلند خود، (که البته کاملاً به حق هدیه گرفته و هر کسی اعتراض کند در دسته گدابازها قرار می‌گیرد) در جاده‌ای تردد کند که پراید و سمند و تیبا در آن قرار دارند؟ چه کسی امنیت خودروی این نماینده را تضمین می‌کند؟ این‌جا مردم واقعاً مقصرند.

اگر نمی‌توانند خودروی مناسب تهیه کنند، بهتر است اصلاً در جاده‌ها تردد نکنند، تا هم آمار تصادفات را افزایش ندهند و هم باعث به خطرانداختن امنیت خودروی مسئولان گرامی نشوند.

البته این طور هم نیست که دولت و مسئولان هیچ مسئولیتی نداشته باشند. اتفاقاً مسئولان کشور سرشان بسیار شلوغ است و پر از کار ومشغله‌اند. مثلاً موضوع بسیار مهم تغییر نکردن ساعت رسمی کشور.

این دستاورد بزرگ به حدی مهم است که هنوز بعد از دو ماه از سال در حال تصویب قوانینی در مورد آن هستند. چنین اتفاقی در نوع خود دستاورد ویژه‌ای است. یا فیلترینگ و صیانت که بسیار فرسایشی و سخت پیش می‌رود و واقعاً مسئولان عزیزمان را کلافه کرده است.

با این حجم کاری انتظار دارید به ساخت مسکن، رفع مشکلات اقتصادی واین قبیل مسائل پیش پا افتاده برسند؟

 اصلاً دیگر حالی برای‌شان می‌ماند؟

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا