کد خبر: 0508995191
راه و مسکنروزنامه

محمود زاده: مسکن ملی پردیس تنها ۲۶۰۰ واحد دارد

معاون وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه برای احداث واحدهای مسکونی جدید در شهر پردیس با مشکل کمبود زمین مواجه‌ایم گفت: برای پردیس ۲۶۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی تعریف‌شده و بیش از این ساخته نمی‌شود.

محمود محمود زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای شهر جدید پردیس از ابتدا ۲۶۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن برنامه‌ریزی‌شده بود و با توجه به کمبود زمین در این شهر امکان ساخت بیش از این تعداد وجود ندارد.

وی افزود: با توجه به استقبال متقاضیان از پردیس برای وزارت راه و شهرسازی مناسب است که در این شهر واحد مسکونی بسازد  اما همان‌طور که گفتم با محدودیت زمین دولتی در این منطقه مواجه‌ایم.

محمود زاده با اشاره به برنامه ساخت ۲۵ هزار واحد مسکن ملی در پرند و ۲۱ هزار واحد در هشتگرد گفت: به دلیل وجود زمین‌های دولتی در شهر جدید پرند حتی امکان افزایش ظرفیت در این شهر وجود دارد.

بنابراین گزارش در هفته‌های اخیر محسنی بندپی استاندار تهران گفته بود که به دلیل وجود گسل در شهر پردیس احداث واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در این شهر منتفی شده و به پرند منتقل خواهد شد.  بااین‌حال مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد که ساخت ۱۴ هزار واحد مسکن ملی در پردیس قطعی است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا