کد خبر: 01010175253
راه و مسکن

محورهای شمالی کشور زیر بار ترافیکی رفتند

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور از جمله کرج چالوس، آزادراه تهران شمال و کرج قزوین هستیم.

ایمان محرابی نیا گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است و ما هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا گچسر و محدوده های پل زنگوله و سیاه بیشه هستیم.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور  هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال محدوده شهرستانک و محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده های مشاء و آب اسک هستیم.

او می گوید: همچینن  ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – رشت محدوده رودبار برقرار است و ما شاهد تردد روان در محور فیروزکوه  مسیر رفت و برگشت هستیم.

طبق اعلام مرکز مدیریت راه های کشور ما هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده کاسپین هستیم.

هم اکنون شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی و اردبیل و شاهد بارش باران در برخی از محورهای استان های مازندران و گیلان هستیم.

سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفند شروع شده و تاکنون مسیرهای تهران کرج تهران قم و تهران مشهد پر ترافیک ترین محورهای کشور بوده اند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا