کد خبر: 22020181903
اخبار شرکت ها

مدیران پتروشیمی اروند از صنایع پایین دستی بازدید کردند 

مدیران شرکت پتروشیمی اروند در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه اصفهان پلاست از شرکت‌های پائین دستی این استان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی اروند؛ در این بازدید که با حضور جمعی از مدیران شرکت پتروشیمی اروند انجام شد، بر اولویت عرضه محصولات در داخل کشور تاکید شد.

همچنین ضمن تقدیر از شرکت‌های پائین دستی در ایجاد ارزش افزوده بالاتر برای محصولات پتروشیمی و ایجاد اشتغال در کشور هیات بازدید کننده اظهار داشتند: ترجیح می‌دهیم به جای صادرات مستقیم، محصولات خود را برای خلق ارزش افزوده بالاتر و ارزآوری بیشتر برای کشور در اختیار شرکت‌های پائین دستی قرار دهیم.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی اروند؛ با توجه به سیاست‌های هلدینگ خلیج فارس در سال تولید، دانش ‌بنیان، اشتغال آفرین، هم راستا با شعار مقام معظم رهبری اولویت شرکت، پشتیبانی از صنایع پائین دستی و فروش از طریق بورس کالا خواهد بود که در این مسیر موفقیت‌هایی در افزایش تولید ملی به وجود آمده و در این بازدیدها مشاهده شد که استفاده از تجهیزات ایرانی در کارخانه‌های صنایع پایین دستی افتخار دیگری از توان متخصصین داخلی بود.

ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیمِ بیشتر در صنایع تکمیلی و صنایع پائین دستی نسبت به صنایع مادر از دیگر دست آوردهای حمایت از توسعه صنایع پائین دستی است که توجه ویژه به آن می‌تواند موجب رونق تولید و زمینه‌ی خودباوری شود.

در ادامه این بازدیدها مدیران شرکت پتروشیمی اروند در دیدار با مدیران شرکت‌های پائین دستی و تولیدی نسبت به رفع مشکلات و موانع به گفتگو پرداختند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا