کد خبر: 23080054975
جامعه و فرهنگ

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور: قم دارالمؤمنین و ام القرای مسلمین است

آیت الله علیرضا اعرافی، در دیدار هیأت امنا و مؤسسین جمعیت قمی های مقیم تهران از رویکرد جامعی که در سال های اخیر موجب تحولات خوبی در شهر قم شده است تقدیر کرد و از جمعیت قمی های مقیم تهران برای همراهی در این مسیر دعوت کرد.

به گزارش صدای بانک، عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عزم و اراده جدی مورد نیاز در حوزه های فرهنگی و تأکید رهبر معظم انقلاب بر فعاالیت های فرهنگی، ابراز امیدواری کرد که جمعیت قمی های مقیم تهران در این حوزه فعالیت های خود را توسعه دهد.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به اهمیت تقویت مدارس علوم و معارف اسلامی برای تربیت بهتر نسل جوان، وجود مبارک حضرت معصومه(س) در قم را شمع پرفروغ و مایه تحولات بزرگ برای قم دانست و تأکید کرد: قم در تاریخ پس از اسلام همواره یک محور و قطب به شمار می‌آمده است و این تاریخ هزارساله اوج و فرودی دارد اما هیچ‌وقت قم از محور دانش دینی و هویت اخلاقی وایمانی فاصله نگرفته است.

در این دیدار اعضای هیأت امنا و مؤسس جمعیت قمی های مقیم تهران ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته، برنامه های این جمعیت در آینده را تشریح کردند و خواستار حمایت ایشان از این اقدامات شدند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا