کد خبر: 05100062534
اخبار شرکت ها

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات: ضرورت حمایت از تولید برای استفاده بازارهای بین المللی

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات بهره‌وری نامناسب را چالش اصلی در حوزه انرژی اعلام کرد و گفت: بخش معدن و صنایع معدنی آمادگی سرمایه‌گذاری برای رفع مشکلات مربوط به تامین انرژی را دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، دکتر امیرحسین نادری در  سمینار تخصصی چالش گاز در زنجیره فولاد با اشاره به محدودیت‌های تامین انرژی بخش تولید گفت: در حوزه انرژی، چالش اصلی در بخش بهره‌وری نامناسب است.

امیرحسین نادری

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با تاکید بر ضرورت اصلاح جایگاه صنعت در بین مسئولان و متولیان حوزه انرژی افزود: در حال حاضر تامین انرژی به عنوان نهاده تولید یکی از چالش‌های تولیدکنندگان فولاد است.

دکتر نادری با یادآوری شرایط بازار بین‌المللی فولاد، به هزینه‌های تولید اشاره کرد و گفت: برای استفاده از فرصتی که در بخش صادرات وجود دارد، باید وضعیت و میزان تولید خوب داشته باشیم.

وی با اعلام آمادگی بخش معدن و صنایع معدنی برای سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی برای حل مشکلات این حوزه، به تجارب موفق سرمایه‌گذاری در حوزه تامین آب و برق مورد نیاز بخش معدن و صنایع معدنی اشاره کرد و اظهار داشت: برای کمک به تولید و رونق بخش معدنی لازم است مشکلات و چالش‌های این بخش شناسایی و تعریف شوند و سپس در راستای رفع آن‌ها سرمایه‌گذاری صورت گیرد.

گفتنی است این سمینار صبح امروز (یکشنبه ۵ دی ماه) در ۲ پنل و با حضور معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت، مدیران عامل شرکت‌های فولادی و معدنی و مشاور مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران برگزار شد و در آن موضوعات مربوط به پشتیبانی، مانع‌زدایی و سرمایه‌گذاری برای تامین پایدار گاز در زنجیره فولاد و همچنین چشم‌انداز، چالش‌ها و راهکارهای رقابت‌پذیری صنعت فولاد با افزایش نرخ گاز مطرح شد.

امیرحسین نادری

امیرحسین نادری

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا