کد خبر: 17110068296
اخبار شرکت ها

مراسم تکریم و معارفه مدیر امور مهندسی و امور اجرایی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد

تکریم و معارفه مدیر امور اجرایی و مهندسی این سازمان، دیروز( شنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۰) با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل و اعضا هیات رئیسه این سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مراسم تکریم از زحمات علی اصغر بقا و معارفه قاسم امیری، بعنوان مدیر جدید امور اجرایی این سازمان و با حضور جمعی از مدیران این سازمان برگزار شد.

سید امید شهیدی نیا رییس هیات مدیره و مدیرعامل، با اشاره به اینکه این سازمان در حال حاضر در مسیری قرار گرفته است که در حال پوست اندازی است و مدیران با تجربه‌تر به مرز بازنشستگی می روند و در پی آن نیز تغییرات امری طبیعی است، منتهی آن سازمانی موفق تر است که بتواند مجموعه‌ای از توان نیروهای انسانی را به گردش و حرکت در آورد تا انتقال دانش و جانشین پروری حاصل شود و تجربه های مفید مدیرانی که طی این سال ها تجربه کسب کرده اند به نسل های بعدی به خوبی انتقال یابد.

بنابراین این تغییر نیز سر آغازی تغییری بر تغییرات آینده است و امیدواریم که انتقال این تجارب کماکان ظرفیت ها و توانمندیهای سازمان را حفظ کند تا بتوانیم در این مسیر، اهداف سازمانی را به خوبی و با موفقیت طی نمائیم.

وی در ادامه، مدیریت اجرایی را مجموعه‌ای دانست که ماموریت اصلی آن در تعامل حداکثری با امور مهندسی و بهره برداری بوده و از این منظر نقش آن را در ‌ایجاد ظرفیت توسعه زیر ساخت های صنعت در منطقه بسیار حائز اهمیت دانست و در کسب و حفظ این دستاوردهای سازمانی تلاش بقا را بسیار موثر ارزیابی نمود که در طی این چند سال شاهد جلوه های بی شماری از آثار و تلاش های ایشان و همکاران پر تلاش شان در امور اجرایی در پروژه های مختلف در سازمان هستیم.

مدیرعامل این سازمان در ادامه این جلسه، به تجارب و توان مدیریتی قاسم امیری اشاره کرد و برای ایشان نیز در ادامه مسئولیت جدید و در راستای دستیابی به اهداف آرزوی موفقیت نمود.

در پایان این مراسم، مدیرعامل این سازمان با اهدای لوح تقدیر، از علی اصغر بقاء مدیراجرایی اسبق این سازمان قدردانی کرد و حکم آقای قاسم امیری؛ مدیر امور اجرایی را اعطا نمود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا