کد خبر: 10100063186
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

مشارکت بانک صنعت و معدن در جابجایی شرکت کربن اهواز

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با بیان مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به استان خوزستان، از حمایت و مشارکت این بانک در پروژه جابجایی شرکت کربن اهواز خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن، حسین مهری، در تداوم برنامه‌های سفر به خوزستان در حاشیه بازدید از شرکت کربن اهواز در جمع خبرنگاران گفت: شرکت کربن اهواز یکی از ۲۵شرکت برتر دارای جهش تولید در رتبه‌بندی شرکت‌های صنایع پتروشیمی است و به تنهایی ۳۵درصد دوده صنایع لاستیک‌سازی کشور را تأمین می‌کند.

او با بیان مشکلات متعدد اجتماعی ناشی از آلایندگی این واحد تولیدی در شهر اهواز گفت: در راستای اجرای مصوبه سفر ریاست‌جمهوری به استان خوزستان، بانک صنعت و معدن در جهت عمل به رسالت و مسئولیت‌های اجتماعی خود، برای تأمین تسهیلات مورد نیاز جابجایی این شرکت از داخل شهر به بیرون آن اعلام آمادگی کرد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با بیان تأمین ۵۰درصدی تسهیلات مورد نیاز پروژه جابجایی شرکت کربن اهواز گفت: قرار است پروژه جابجایی شرکت کربن اهواز طی سه سال آینده مورد بهره‌برداری قرار گرفته و ضمن رعایت تمامی الزامات زیست‌محیطی، ارتقا تکنولوژی و فناوری خطوط تولید این واحد و همچنین افزایش صادرات محصولات تولیدی، همزمان با اجرای پروژه جابجایی و در قالب طرح توسعه این شرکت، مورد توجه و تمرکز جدی قرار بگیرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا