کد خبر: 23100065130
اخبار شرکت هابانک و بیمه

نقش‌آفرینی اسپانسری بانک گردشگری در موفقیت تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی والیبال

حمایت از تیم‌های ملی والیبال، اسپانسری باشگاه پرسپولیس تهران، حمایت از فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور، صدور کارت هواداری پرسپولیس و برنامه برگزاری جشنواره ۵ ستاره از اهم اقدامات بانک گردشگری در حمایت از بخش ورزش کشور است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک گردشگری، اسپانسری بانک گردشگری از باشگاه پرسپولیس تهران یک بار در سال ۱۳۹۲ بود اما از سال ۱۳۹۸ به طور رسمی به عنوان حامی اصلی این باشگاه به مدت دو و نیم فصل شده است.

قهرمانی‌های پرسپولیس در این مدت حاصل حمایت‌ها و پشتیبانی‌های بانک گردشگری بوده است.

نقش‌آفرینی و حمایت‌های بانک گردشگری از باشگاه پرسپولیس طی دو سال اخیر به خوبی نتیجه داد به‌طوری‌که پرسپولیس مرداد امسال برای پنجمین بار متوالی قهرمان سوپرجام ایران شد و توانست به مقام گلات قهرمانی دست پیدا کند.

گلات قهرمانی پرسپولیس به این معناست که پرسپولیس ۵بار متوالی توانسته به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال کشور دست یابد.

کسب مقام نایب قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ یکی دیگر از موفقیت‌های پرسپولیس در دوره اسپانسری بانک گردشگری بوده است.

بانک گردشگری علاوه بر اسپانسری، همواره همراه پرسپولیس بوده و در جهت منافع باشگاه پرسپولیس از آبان سال ۹۹ اقدام به صدور کارت هواداری به مثابه یک کارت بانکی در سه رده “همراه”، “حامی” و “دوآتیشه” کرده است.

صدور کارت هواداری پرسپولیس که از آبان ۹۹ در تمام شعب بانک گردشگری در سراسر کشور آغاز شده، همچنان ادامه دارد. هواداران می‌توانند به صورت غیرحضوری (آنلاین) نیز کارت هواداری دریافت کنند.

بانک گردشگری همچنین جشنواره ۵ستاره را در سال جاری شروع کرده که دارندگان کارت هواداری پرسپولیس می‌توانند با حضور دراین جشنواره از مزایای آن استفاده کنند.

مراسم اختتامیه این جشنواره روز ۲۷تیر سال ۱۴۰۱ همزمان با عید سعید غدیر خم برگزار خواهد شد. از دیگر حمایت‌های بانک گردشگری می‌توان به طرح سهامداران قهرمان شامل بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس اشاره کرد.

بانک گردشگری که در کسب موفقیت‌های ملی، بین‌المللی و تاریخی طی ۲سال اخیر نقش موثری داشته، تا سال ۱۴۰۱در تمام مسابقات اعم از لیگ برتر، جام حذفی و … به‌عنوان اسپانسر اصلی باشگاه پرسپولیس انتخاب شده است.

این گزارش حاکیست: بانک گردشگری همچنین با هدف توسعه ورزش و حمایت از ورزش قهرمانی، از سال ۱۳۹۶ حامی مالی تیم ملی والیبال در تمام رده‌های سنی بوده است.

بانک گردشگری حامی اصلی و رسمی تیم ملی والیبال است.

کسب درخشان‌ترین نتایج تیم‌های ملی والیبال ایران، کسب سهمیه المپیک، قهرمانی آسیا ۲۰۲۰، قهرمانی جوانان جهان ۲۰۱۹، راهیابی به فینال لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ و مدال برنز قهرمانان قاره‌ها ۲۰۱۷ از موفقیت‌های تیم والیبال به حساب می‌آید.

بانک گردشگری به‌تازگی نیز توافقنامه‌ای با فدراسیون ورزش‌های همگانی امضا کرده که بر اساس آن اقدام به صدور کارت هواداری ورزش‌های همگانی کرده است.

بانک گردشگری که به عنوان یک بانک خصوصی زیر نظر بانک مرکزی ایران فعالیت می‌کند، همواره حمایت از بخش ورزش کشور را در برنامه‌ریزی‌ها لحاظ کرده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا