کد خبر: 30090061932
اقتصاداقتصاد کلان

وزیر اقتصاد: تاریخ دقیقی برای افزایش یارانه‌ها اعلام نشده است

وزیر اقتصاد گفت: تاکنون هیچ تاریخ دقیقی برای افزایش یارانه‌ها در سال جاری اعلام نشده است.

به گزارش تسنیم، احسان خاندوزی اظهار داشت: در خصوص زمان تغییر یارانه‌ها و افزایش میزان پرداخت یارانه‌ها، هیچ تاریخ دقیقی تعیین نشده است.

وی همچنین در خصوص افزایش قیمت بنزین، تأکید کرد: تاکنون تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است.

روز گذشته محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با بیان “طبق لایحه بودجه قرار است یارانه‌ها را برای سال آینده دوبرابر کنیم” گفت: مسئولان اجرایی تلاش خواهند کرد که در سه ماه باقی‌مانده سال نیز یارانه‌ها را دوبرابر کنند.

رضایی با تبیین خبر‌های خوش اقتصادی که پیشتر وعده انتشارش را داده بود، گفت: طبق لایحه بودجه قرار بود یارانه‌ها را برای سال آینده دوبرابر کنیم، اما آقای رئیس جمهور تأکید کرد که افزایش یارانه‌ها برای سه ماه باقی‌مانده سال نیز اعمال شود.

وی افزود: مسئولان اجرایی تلاش خواهند کرد که در سه ماه باقی‌مانده سال نیز یارانه‌ها را دوبرابر کنند و اگر این طرح به‌خوبی انجام شود هر خانوار ۴نفره ۸۰۰ هزار تومان کالا و پول دریافت خواهند کرد.

رضایی گفت: البته قرار بود این طرح از آذر اجرا شود، اما به‌علت بروز مشکلی به دی موکول شد و طبق این طرح بن‌کارتی در اختیار خانوار‌ها قرار می‌گیرد که بخشی از یارانه‌ها به‌شکل کالا به مردم ارائه می‌شود، اما به‌علت این‌که این بن‌کارت آماده نشد به دی موکول شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا