کد خبر: 08090058299
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

پرداخت ۳۸۰۰ میلیارد ریال وام ازدواج در بانک توسعه تعاون

مدیرعامل بانک توسعه تعاون از پرداخت ۳۸۰۰میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج جوانان طی هشت ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون، حجت‌اله مهدیان اظهار کرد: پرداخت قرض‌الحسنه ازدواج جوانان از مهمترین تکالیف بانک توسعه تعاون است که بانک آن را فراتر از تکلیف، بلکه به عنوان مسئولیت اجتماعی و رویکردی تسهیلی برای آسان‌سازی ازدواج جوانان دنبال می‌کند.

او افزود: تسریع در فرآیند ثبت‌نام زوجین، راهنمایی، آسان‌گیری در تکمیل مدارک مورد نیاز همواره در دستور کار بوده است و شعب بانک حداکثر اهتمام مساعدت را در ارائه این خدمت اعتباری به ذی‌نفعان در نظر دارند.

مهدیان خاطر نشان کرد: ۴۴۶۷فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج جوانان به میزان ۳۸۰۰میلیارد ریال طی هشت ماهه ابتدایی سال جاری پرداخت شده است و ۱۴۶۹نفر نیز در صف انتظار قرار دارند.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: بانک مرکزی مدیریت دقیق و هدفمندی بر نحوه پرداخت تسهیلات تکلیفی دارد و شبکه بانکی نیز ملزم به پاسخگویی شفاف و ارائه عملکرد هستند.

در خصوص وام ازدواج نیز بانک توسعه تعاون با چینش فرآیندی منسجم و سازماندهی ارکان مرتبط، به صورت ماهیانه درخواست‌های ارائه شده در سامانه را با راهنمایی متقاضیان، به مرحله پرداخت می‌رساند و در مقام پاسخ نیز به طور منظم تعداد و ارزش وام پرداختی و تعداد نفرات در صف انتظار را اعلام می‌کند.

تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌ها در سال جاری مبلغ ۷۰۰میلیون ریال با دوره بازپرداخت ده ساله است. این تسهیلات برای زوج‌های زیر ۲۵سال و زوجه‌های زیر ۲۳سال یکصد میلیارد ریال است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا