کد خبر: 120702139516
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالیتولید و بازرگانیصنعت و معدن

آخرین وضعیت قیمت ها در بازار خودرو | پراید، شاهین، رانا، سمند، ام وی ام و جک چند شد؟

قیمت خودرو امروز ۱۲ مهر ماه ۱۴۰۲ با آغاز مجدد روند معاملات، فعلاً هیچ تغییری نداشته و تمامی خودروها در ثبات کامل قیمتی به معامله ادامه می‌دهند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ هیچ نوسانی ندارد. تمامی خودروها در ثبات کامل قیمتی قرار گرفته‌اند. البته به احتمال قوی با آغاز دوباره روند معاملات از هفته آینده، بازار شاهد افت و خیز دوباره قیمت‌ها باشد.

قیمت خودروهای داخلی، امروز هیچ تغییری نسبت به روز گذشته ندارد.

پراید ۱۳۱ و پراید ۱۱۱ با مدل ۱۳۹۹ جزو اقتصادی‌ترین محصولات داخلی بوده می‌توان گفت از چند هفته گذشته هیچ‌گونه تغییری نداشتند. این دو خودروی شرکت سایپا به ترتیب با نرخ‌های ۳۱۰ و ۳۲۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس سایپا به شمار می‌رود که از چند روز گذشته نوسانات اندکی را تجربه کرده و روی نرخ ۵۸۲ میلیون تومان ثابت شده و تغییری ندارد.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های پرطرفدار ایران خودرو به شمار می‌رود که هیچ تغییری نداشته و با قیمت ۵۷۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس LX TU۵ از هم رده‌های سمند سورن بوده اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با نرخ ۶۱۱ میلیون تومان معامله شد.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی در بازار مونتاژی‌ها نیز قیمت خودرو با پیروی از داخلی‌های بازار، بدون هیچ نوسانی نسبت به روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی در بازار محسوب می‌شود که روی کانال ۷۰۰ میلیون تومانی در حال معامله است.

جک J۴ آپشنال یکی دیگر از خودروهای اقتصادی مونتاژی بوده که توسط کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو نیز با قیمت ۷۲۵ میلیون تومانی خرید و فروش می‌شود.

هایما S۵ دنده اتوماتیک از معدود خودروهای مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود که در چند هفته گذشته، یک افت نسبتاً سنگین را تجربه کرد و روی قیمت یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومانی ثابت شد. از آغاز روند معاملات امروز نیز هیچ تغییری نداشته و با همان قیمت در حال معامله است.

فیدلیتی پرایم نیو ۵ نفره از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور بوده که همانند دیگر خودروهای بازار، بدون تغییر و با نرخ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

باتوجه به اینکه دو روز آینده پنج‌شنبه و جمعه جزو روزهای کاری هفته محسوب نمی‌شود، احتمال تغییر چشم‌گیر قیمت خودرو نیز در این هفته بسیار کاهش پیدا می‌کند.

اما باید از هفته آینده نوسانات دلار را زیر نظر داشت و درصورتی که تغییر خاصی در نرخ دلار آزاد به چشم بخورد، باید انتظار تغییر در بازار خودرو را نیز داشت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا