کد خبر: 300901113690
روزنامهمدیریت و اقتصاد محلی

آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت ۷۰ خیابان آبادان

شهردار آبادان اعلام کرد که با پیگیری نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر آبادان در جذب قیر رایگان عملیات زیرسازی و آسفالت ۷۰ خیابان این شهر پس از سال‌ها آغاز شد.

یاسین کاوه‌پور دیروز با بیان اینکه آبادان به کارگاه عمرانی تبدیل شده است به خبرنگار ایرنا افزود: اجرای عملیات آسفالت معابر و خیابان‌های آبادان بر اساس اولویت‌بندی و با اولویت مناطق محروم در حال انجام است.

او بیان کرد: علی‌رغم گرانی بی‌سابقه مصالح آسفالت اما شهرداری آبادان به صورت مستمر در حال لکه‌گیری و روکش آسفالت خیابان‌های مختلف شهر است و همچنین پروژه‌های ساحل سازی، جدول گذاری و ترمیم جدولهای فرسوده، بهسازی پارک‌ها و فضای سبز در چندین جبهه کاری در حال انجام است.

شهردار آبادان گفت: ٧٠ خیابان در مناطق مختلف آبادان بخصوص در بخش فرسوده و کم برخوردار توسط شهرداری برای انجام پروژه‌های عمرانی که شامل زیرسازی کامل، جدول گذاری و روکش آسفالت است شناسایی و عملیات اجرایی در این خیابان‌ها نیز با برنامه زمان‌بندی آغاز شده است.

کاوه‌پور بیان کرد:۳۲ خیابان در کوی ذوالفقاری به طور کلی بدون زیرساخت هستند و نیاز اساسی به لایه‌برداری، بیس، ترمیم نوار حفاری، جدول گذاری، کانیو و در نهایت روکش آسفالت دارند و ۱۶ خیابان نیز باید عملیات زیرسازی و روکش کامل آسفالت، زیرسازی کامل، جدول گذاری و روکش آسفالت در آنها انجام شود.

او با اشاره به آغاز پروژه‌های عمرانی در منطقه سلیج غربی و شرقی گفت: ۲۲ معبر در این منطقه نیاز به زیرسازی و روکش آسفالت داشتند که این موضوع در دستور کار شهرداری قرار گرفت و مقدمات این پروژه هم اکنون در حال انجام است.

شهردار آبادان اظهار کرد: ۹ خیابان نیز در منطقه الوانیه شناسایی شده است تا عملیات زیر سازی کامل، جدول گذاری و روکش آسفالت آنها اجرایی شود.

کاوه‌پور گفت: ۲ خیابان اصلی در کوی وحدت، چهار خیابان اصلی در کوی وحدت سمت پل ایستگاه ۱۲، سه خیابان در کوی ولیصر(عج) (شطیط)، خیابان جلوی مدرسه رسول اکرم (ص) نزدیک میدان میثاق، ۲ معبر اصلی در فاز چهار، جاده بعد از راهنمایی و رانندگی چهار راه اول، جاده منتهی به مدرسه شهرک والفجر جاده خسروآباد، خیابان پشت اداره شیلات، جاده پشت زمین ورزشی کوی پلیس و بیش از ۷۰ درصد معابر سلیج شرقی عملیات زیرسازی آنها انجام شده ضمن اینکه این عملیات همچنان با جدیت ادامه دارد.

او با بیان اینکه همه مدیران و پرسنل شهرداری آبادان موظف هستند با کار و تلاش شبانه ‎روزی به منظور رفع محرومیت و تغییر چهره نابسامان این شهر گام بردارند گفت: مشکلات شهری آبادان حاصل یک یا ۲ ماه نیست و مردم شریف و ولایتمدار این شهر مستحق چنین وضعیتی نیستند.

شهردار آبادان افزود: با برنامه‌ریزی کارشناسی، کار و تلاش شبانه روزی و همکاری نهادها، ادارات و شرکت‌ها با شهرداری، مشکلات شهر آبادان یکی پس از دیگری رفع خواهد شد و تلاش مجموعه شهرداری آبادان تغییر وضعیت این شهر به گونه‌ای است که رضایت شهروندان کسب شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا