کد خبر: 070303161003
جامعه و فرهنگ

آماده‌ سازی محوطه پیرامونی مجلس شورای اسلامی شهر تهران همزمان با افتتاحیه مجلس دوازدهم

شهرداری منطقه ۱۲ همزمان با افتتاحیه مجلس دوازدهم شورای اسلامی شهر تهران، اجرای تمهیدات و اقدامات خدمات شهری، فرهنگی، ترافیکی و عمرانی در محدوده مجلس شورای اسلامی شهر تهران را در دستور کار قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، با توجه به میزبانی منطقه از اعضای جدید مجلس و سران کشوری ولشکری در نخستین روز کاری مجلس دوازدهم ، در همین راستا معاونت خدمات شهری ومحیط زیست منطقه با استقرار واترجت وتانکر و نیروهای پاکبان از روز قبل شستشو و پاکسازی محور شهید مصطفی خمینی، جمهوری، بهارستان و ۱۷ شهریور و اداره زیباسازی منطقه نیز رنگ آمیزی نرده ها ،جداول و جداره های نا زیبا را اجرایی کرد.

با توجه به حضور سران کشور در این مراسم ، ضمن بازبینی دوربین های امنیتی منطقه ،اکیپ های ترافیکی با همکاری پلیس راهور در زمینه نصب بنر برای عدم توقف وپارک خودروها ، نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی و هدایت مسیر و ایمنی تردد اقدام کردند.

احداث سرعتگیر در محور مصطفی خمینی درب ورودی مجلس،اجرای اکستروژن میدان بهارستان

مقطع ۴ متری، خطکشی بلوک عابر پیاده و آشکار سازی سرعت گیر خیابان مصطفی خمینی مقابل مجلس از دیگر اقدامات حوزه معاونت حمل ونقل وترافیک منطقه ۱۲ در این راستا بود.

همچنین در راستای تسهیل در عبور و مرور مدعوین این مراسم روکش آسفالت محورهای منتهی به مجلس نیز در دستور کار معاونت فنی وعمران قرار گرفت.

مجلس دوازدهم با حضور رئیس قوه قضائیه و سرپرست ریاست جمهوری امروز هفتم خردادماه ۱۴۰۳ ساعت هشت صبح آغاز به کار کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا