کد خبر: 10110067479
اخبار شرکت هابانک و بیمه

تشریح بسته‌های اعتباری و خدمات بانک گردشگری

علی دارابی، قائم مقام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به همراه علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری این وزارتخانه، روز یکشنبه از غرفه بانک گردشگری در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته بازدید کردند.

به گزارش ستاد خبری گروه مالی گردشگری در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، قائم مقام وزارت میراث فرهنگی در جریان بازدید از غرفه بانک گردشگری از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و خدمات این بانک در زمینه پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات بانکی به فعالان حوزه گردشگری در کشور آشنا شد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جریان این بازدید گفت: بانک گردشگری یک بانک تخصصی است که با داشتن نیروهای مجرب و کارشناسی، در پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات بانکی به فعالان حوزه گردشگری و هتلداری خدمات مطلوبی را ارائه می‌کند.

علی‌اصغر شالبافیان افزود: بانک گردشگری بانک عامل صندوق توسعه ملی است و از محل تبصره ۱۸قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور به فعالان صنعت گردشگری و صنایع دستی با معرفی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تسهیلات پرداخت می‌کند.

مسئولان غرفه بانک گردشگری نیز با تشریح فعالیت‌های بانک گردشگری اعلام کردند که بانک گردشگری برای فعالان این صنعت هم بسته‌های اعتباری و هم خدمات بانکی متناسب با نیاز آنان درنظر گرفته و تسهیلات مورد نظر را اعطا می‌کند.

این گزارش حاکیست: بتازگی با امضای قراردادی بین بانک گردشگری و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات در بخش تولید، اشتغال و کارآفرینی به متقاضیان معرفی‌شده از سوی این وزارتخانه پرداخت می‌شود.

دستاورد شرکت‌ها و واحدهای گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در فضایی به مساحت ۴۵۰مترمربع در سالن ۳۸نمایشگاه به بازدیدکنندگان ارائه شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی بیشتر با خدمات بانک گردشگری به سالن ۳۸پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته مراجعه کنند.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از ۹ تا ۱۲بهمن جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا