کد خبر: 10070048433
اخبار شرکت ها

آیین تجلیل از کارشناسان حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSEE) گهرزمین برگزار شد

دکتر محمدرضا خضری پور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شرکت گهرزمین در این مراسم از تلاش های همکاران حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSEE) تشکر و قدردانی نمود و عنوان کرد: ما تمام قد برای رفاه، سلامت و ایمنی کارکنان ایستاده ایم و در رابطه با امنیت و ایمنی پرسنل به هیچ عنوان کوتاه نمی آیم و برای ما همه چیز در رابطه با جان انسان ها در اولویت دوم قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین، دکتر خضری پور اضافه کرد؛ امروز حوزه HSEE گهرزمین یکی از مطرح ترین و بهترین واحدهای HSEE در منطقه است و همه باید در جهت فرهنگ سازی بیشتر در این حوزه تلاش کنیم، طوریکه مسایل ایمنی به نوعی اختیاری و نهادینه شده در رفتار کارکنان مشاهده شود.

مهندس سیدشجاع الدین گلسرخی مدیر حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSEE) گهرزمین نیز شرایط ناایمن و اعمال رفتار ناایمن را از عوامل ایجاد مخاطرات محیط کار دانست و خاطرنشان ساخت؛ اگر کارکنان و مدیران بخش های مختلف مخاطرات حوزه کاری شان و اقدامات اصلاحی شان را شناسایی و ارائه کنند تاثیر زیادی در جلوگیری از حوادث خواهد داشت.

وی همچنین اضافه نمود کمیته تخصصی بازنگری و اولویت بندی برنامه های مدیریت حوزه HSEE جهت تصویب در هیات مدیره و ابلاغ به واحد‌های مختلف در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه پیشنهاد داد؛ یکی از پیش شرط های انعقاد قرارداد با پیمانکاران شرکت گهرزمین توجه و رعایت نکات مربوط به حوزهHSEE باشد.

در پایان این مراسم از کارکنان حوزه ایمنی بهداشت و محیط زیست (HSEE) در شرکت سنگ آهن گهرزمین، تجلیل شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا