کد خبر: 30030187648
روزنامهمدیریت و اقتصاد محلی

اجرای بزرگترین پروژه های آبرسانی در سیستان و بلوچستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان اعلام کرد که تحقق انتقال آب از دریای عمان، عملیاتی شدن بزرگترین طرح آبرسانی روستایی، پروژه انتقال آب از تهلاب به زاهدان و انتقال آب از کارواندر به خاش از جمله اتفاق‌های بزرگی است که به همت دولت و همدلی نمایندگان مردم در مجلس شاهد آن هستیم و بزرگترین پروژه آبرسانی روستایی نیز در این استان در دست اجراست.

به گزارش ایسنا، منصور بیجار در کمیته برنامه‌ریزی مشترک شهرستان‌های زاهدان، خاش، میرجاوه و تفتان بیان کرد: انتقال آب از کارواندر به خاش از آرزوهای دیرینه مردم این شهرستان است که عملیات اجرایی آن به همت دولت سیزدهم آغاز شد.

او بیان کرد: با توجه به روی کار آمدن دولت سیزدهم و حضور نمایندگان با تجربه و همراهی آن‌ها با مقام‌ها و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، اتفاق های خوبی در استان رخ داده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: علیرغم شرایط جنگ اقتصادی و کمبود تخصیص‌ها، اما با همت و همدلی مردم، مسئولان و نمایندگان در حوزه بزرگراه‌ها، آب و دیگر بخش‌های عمرانی شاهد اجرای پروژه‌های بزرگی در مسیر توسعه هستیم.

بیجاری عنوان کرد: تا قبل از روی کار آمدن دولت، کمتر از ۲۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان داشتیم که با پیگیری‌های انجام شده ۲۳۰ کیلومتر به این میزان اضافه شد و طبق قول مسئولان امر، امسال نیز ۲۴۰ کیلومتر بزرگراه جدید در استان احداث می‌شود.

او با بیان این که در هر ۲۶ شهرستان استان کارگاه سازندگی فعال است، افزود: این اتفاق‌های خوب به واسطه همدلی بسیار خوب و پیگیری‌های مسئولان و نمایندگان محقق شده است‌.

این مسئول تمرکزگرایی و بخشی نگری را دلیل عقب ماندگی استان ذکر کرد و گفت: در اوضاع خیلی حساسی هستیم، بدخواهان نظام در تلاشند تا تمام مباحث و اتفاق های کشور را بر عکس و به نفع اهداف خود جلوه دهند که با همدلی مردم و مسئولان، دشمنان نظام همچون همیشه به اهداف خود دست نخواهند یافت.

بیجاری افزود: به دلیل برنامه‌ریزی نادرست، در ۴ دهه قبلی آنچه که باید از سوی دولت و مسئولان برای توسعه این استان در مسیر سرمایه‌گذاری انجام می‌شد، صورت نگرفت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا