کد خبر: 18119914881
بانک و بیمهروزنامه

ارائه بیمه تلفن همراه از سوی بیمه سامان

مدیر بیمه‌های مهندسی و رشته‌های خاص بیمه سامان از ارائه محصول جدید این شرکت با عنوان «بیمه تلفن همراه» به بازار خبرداد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سامان، محمدرضا آقاجانی گفت: سلایق مردم تغییرکرده و تلفن‌های هوشمند و اینترنت تقاضاهای جدیدی ساخته است، بیمه سامان دراین اوضاع تلاش می‌کند، با ارائه محصولات جدید پاسخگوی این تقاضا باشد وبه موازات تسهیل خرید خدمت و صدور بیمه‌نامه، فرآیند پرداخت خسارت نیز با سهولت انجام گیرد و رضایت حداکثری مشتریان فراهم شود.

آقاجانی با بیان اینکه اخیراً قیمت‌های تلفن همراه در رده‌های مختلف افزایش داشته است، افزود: اگر دستگاه تلفن همراه درمعرض آسـیب‌هایی چون ضربه، آبدیدگی، آتش‌سوزی و حتی نوسانات برق قرارگیرد استفاده از دستگاه را غیر ممکن می‌سازد.

او گفت: این موضوع باعث شد تا بیمه سامان محصول جامع بیمه‌ای که ریسـک‌های احتمالی درانتظار این ابزار را پوشش دهد را طراحی و برای جلب رضایت جامعه به بازار عرضه کند. مدیربیمه‌های مهندسی سامان با اشاره به اینکه پوشش بیمه موبایل‌ها بخشی از نگرانی کاربران را از بین می‌برد، توضیح داد: آبدیدگی و نم‌زدگی، نوسانات برق و اتصالات کوتاه، ضرب‌خوردگی و شکستن، آتش‌سوزی و انفجار، سیل و طوفان، سرقت با شکست حرز تعهدات بیمه‌گر دراین بیمه‌نامه است.

آقاجانی جبران هزینه‌های تحمیل‌شــده هرکدام از این ریسک‌ها به بیمه‌گزار و درعین حال تنوع محصولات و سهولت عملیات صدور را مزیت‌های بیمه تلفن همراه سامان عنوان کرد و افزود: خســارات وارد تجهیزاتی که مطابق نظر رسمی مراکز تخصـصــی و معتبر خدمات فنی تجهیزات الکترونیک، قابل تعمیر نیستند، جبران خواهد شد.

او با اشاره به اینکه، بیمه‌گزاران به این نکته که پوشش بیمه‌نامه فوق با مفهوم گارانتی متفاوت است، توجه کنند، اظهارکرد: موارد تحت پوشش گارانتی مشمول بیمه‌نامه نمی‌شود و بیمه‌نامه جایگزین گارانتی نیست، بلکه تکمیل‌کننده آن و مازاد پوشش‌های آن است.

آقاجانی خسارت کلی دراثر سرقت با شکست حرز را نیز جزو پوشش بیمه‌نامه اعلام کرد ودرباره نحوه اعلام خسارت یادآورشد: بیمه گزاران می‌توانند از طریق بارگذاری فرم درسایت بیمه سامان، اعلام خسارت کنند وبرای ارائه وسیله آسیب‌دیده درتهران به مراکزرسیدگی به تجهیزات الکترونیک و درشهرستان‌ها به شعب بیمه سامان مراجعه کنند.

مدیربیمه‌های مهندسی بیمه سامان گفت: درتلاش هستیم تا در آینده نزدیک برآورد خسارات به صورت آنلاین و بدون حضور بیمه گزار انجام شود، درحال حاضر و درگام اول نیز با استفاده از و تماس تصویری ارزیابی انجام می‌شود ضمن هماهنگی با بیمه‌گزار و حضور همکاران شرکت در محل او، دستگاه از او تحویل گرفته شده و تعمیر می‌شود.

آقاجانی درخاتمه گفت: پس از طی مراحل اداری و تکمیل مدارک لازم که به بیمه گزار در هنگام صدور بیمه‌نامه و از طریق دفترچه راهنمای استفاده از خدمات بیمه‌نامه به او ارائه شده است، شرکت بیمه سـامان حداکثر ۷روزکاری پس ازتکمیل پرونده، مبلغ خســــارت قابل پرداخت را به صورت کتبی به بیمه گزار منعکس و پرداخت خواهدکرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا