کد خبر: 11129917507
بازارها و خدمات مالی

ارزش بیت کوین به پایین ترین رقم طی ۲۰ روز گذشته رسید

ارزش بیت کوین ۶.۳۹ درصد در روز یکشنبه کاهش یافت و به پایین ترین رقم از هشتم فوریه رسید.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، ارزش بیت کوین در روز یکشنبه به پایین ترین رقم از هشتم فوریه رسید و  ۶.۳۹  درصد معادل ۲۹۴۴.۲۰ دلار از ارزش خود را از دست داد. روند کاهش ارزش این ارز مجازی از رکورد حدود ۶۰ هزار دلار ادامه دارد.

ارزش بزرگترین و محبوبترین ارز مجازی جهان ۷۰ درصد از ابتدای سال جاری میلادی تا حالا افزایش یافته است و بیت کوین درست یک هفته پیش  در بحبوحه افزایش اطمینان به آن برای تبدیل شدن به یک روش پرداخت و یک منبع سرمایه گذاری، به حدود ۵۸۳۵۴.۱۴ دلار رسیده بود. بیت کوین ۲۶ درصد از ارزش خود را نسبت به این رکورد از دست داده است

 ارزش بیت کوین ۲۴ درصد طی یک هفته گذشته کاهش یافته و بدترین عملکرد آن را از مارس ۲۰۲۰ رقم زده است. ارزش بیت کوین در شش روز از هفت روز هفته گذشته رو به کاهش بوده است.

 شرکت های بزرگی مثل بانک نیویورک ملون، شرکت مدیریت سرمایه بلک راک و شرکت مسترکارت از ارزهای مجازی حمایت کرده‌اند. شرکتهای تسلا، اسکوئر و میکرو استراتژی هم در بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند.

بازارهای سرمایه دیجیتال کلا در محدوده قرمز قرار داشتند. ارزش اتر، رقیب بیت کوین هم ۸.۸۸ درصد در روز یکشنبه کاهش یافت و به ۱۳۲۹.۵۷ دلار رسید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا