کد خبر: 210203158964
اقتصادروزنامه

از شرط دندان سالم تا سفر در زمان

اعتبارسنجی جدید برای پرداخت‌ نکردن تسهیلات. جریمۀ رانندگی، مانع بانک‌ها برای پرداخت وام!

راضیه حسینی

ما هم برای بانک‌ها چند پیشنهاد داریم. می‌توانند بعد از این‌که جریمۀ رانندگی هم بی‌اثر شد سراغ این پیشنهادها بروند. می‌دانید که ما مردم به همین راحتی از رو نمی‌رویم و در لیست بلندبالای اقدامات لازم برای درخواست وام، این یکی را هم اضافه می‌کنیم.

پیشنهاد می‌کنیم بعد از جریمۀ رانندگی، به دندان خراب برسید! هر فردی که حتی یک دندان خراب در دهان خود داشته باشد حق گرفتن وام ندارد. این یکی واقعاً می‌تواند بعضی‌‌ها را از دور بازی خارج کند.

در واقع هزینه‌های دندان‌پزشکی طوری است که برای درمان دندان خراب باید وام گرفت. وقتی مردم نتوانند دندان خود را درست کنند، پس نمی‌توانند وام بگیرند، وقتی هم که نتوانند وام بگیرند، نمی‌توانند دندان خود را درست کنند و این چرخه تا ابد ادامه خواهد داشت!

اگر در کمال تعجب، تعدادی از این شرط هم عبور کردند، سراغ شرط دیگر بروید. پکیج ویژه‌ای فراهم کنید شامل:

«حل مکعب روبیک در پنج ثانیه، حل انتگرالی چندمجهولی که تابه‌حال در دنیا کسی موفق به پیدا کردن جواب آن نشده است؛ و در آخر پیدا کردن فرمول درست سفر به زمان و عملی‌کردن آن.»

فرد مورد نظر اگر نتواند جلوی شما یک دور غیب، و سپس پیدا شود، واجد شرایط گرفتن وام نیست! جهت اطمینان باید از وی بخواهید برای اثبات چیزی از گذشته یا آینده، همراه خود بیاورد. این دیگر تیر آخر است.

مطمئن باشید وام‌های‌تان به دست مردم نخواهد رسید و می‌توانید همه را در جایی امن نگه دارید و برای روز مبادا ذخیره کنید. بالاخره روزهای مبادا کم نیستند.

روزی که فردی بدون داشتن حتی یک کپی کارت ملی، وارد بانک ‌شود و وام چند هزارمیلیاردی بگیرد. قبل از خروج هم رو به دوربین مداربسته لبخندی بزند و بگوید: «من دیگه شما رو نمی‌بینم.»

به همین راحتی پول‌ها بی‌سروصدا از بانک خارج می‌شوند. هیچ‌کس چیزی نمی‌فهمد. مردم هم آن‌قدر درگیر تهیۀ مدارک لازم برای گرفتن وام هستند که اصلاً متوجه نمی‌شوند چه شد و که بود؟

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا