کد خبر: 24129919166
دسته‌بندی نشده

از نوباوگان کشور مراقبت کنیم

مدت ها بود می گفتند نوباوگان امروز با هوش تر از بچه های قدیمند، و استناد این گویندگان به قدرت بهره برداری نوباوگان امروزی از وسایل الکترونیکی بود. اما مازان به طرق مختلف و با ذکر دلایل من در آوردی، از قبول این ارزیابی سر باز می زد.

اما وقتی روز چهارشنبه یک نوباوه خودش را به تریبون پارلمان رساند و با استفاده از ابزار الکترونیکی و مونتاژو کلیپ سازی توانست ثابت کند که وزیری که ۹ ماه پیش از همین مجلس رای اعتماد گرفته ، دست در دست بیگانگان دارد، مازان به هوش و ذکاوت نو باوگان امروزی  اذعان کرد.

فقط از نیروی انتظامی خواهش می شود دیگر نگذارند این نوباوگان به این سادگی به ماهواره و فیلترشکن و امثال این ها دسترسی پیدا کنند، چون گفته می شود صحنه های بد و بد آموزی هایی هم در دسترسی به ماهواره هست که این نوباوگان قدرت تشخیص خوب و بدش را ندارند.

مطالب پیشنهادی

نمونه اش هم بخشی از همون کلیپ ها که این نوباوه ساخته بود و هرچه تعابیر زشت در مورد قوای سه گانه کشور مان بود را به زبان رسانه های معاند درمجلس کشور پخش کرد. وبا وجود تاکید رییس مجلس برعدم ضرورت ادامه پخش آن، چون این نوباوه قدرت تشخیص نداشت ، اصرار بر ادامه این کلیپ می نمود.

مازان

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا