کد خبر: 25030032575
روزنامهعصر انقراض (طنز)

استراتژی پیتزای قورمه‌سبزی (طنز)

راضیه حسینی

در میان آگهی‌های مربوط به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، یکی از آگهی‌های جالب اجاره دستگاه بستنی قیفی به ستادهای انتخاباتی است. یکی از‌ آگهی‌دهندگان می‌گوید که هر دستگاه بستنی قیفی را روزانه ۵۰۰ هزار تومان اجاره می‌دهد و تا امروز ۱۲ دستگاه را اجاره داده است.

دیگر دوره شام و ناهارهای ستادی گذشته و این حرف‌ها قدیمی شده است. امروز برد با کسی است که نوآوری داشته باشد. چرا فقط یک دستگاه بستنی؟ می‌توانید جذابیت‌های دیگری هم به ستاد انتخاباتی اضافه و جوان‌ها را شیفته خودتان کنید. مثلاً از گروه‌های حرفه‌ای سیرک دعوت کنید. تصور کنید مردم وقتی در حال خوردن بستنی ستاد شما هستند، پرواز خیال را تماشا کنند و در حالی‌که هنرمند، آن بالا دارد چرخ می‌خورد پوسترهای شما را روی سر حضار پخش کند. یا مثلاً بعد از تماشای دلهره‌آور دیوار مرگ و چندین موتورسوار که در قفسی مشغول دورزدن هستند، موتورسواران به داخل جمعیت بیایند و پوستر شما را پخش کنند. حتی می‌توانید از مرد لیزری هم کمک بگیرید و نام خودتان را با لیزر روی سقف ستاد بنویسید.

غیر از این برنامه‌ها، می‌توانید برای جذب بیشتر رأی، چند دستگاه پی. اس. هم اجاره کنید و یک گوشه، گیم نت فول راه بیندازید. در قسمتی دیگر هم می‌توانید کراتینه، مش، شینیون، مانیکور و پدیکور رایگان انجام دهید. به این می‌گویند استراتژی پیتزای قورمه‌سبزی. برای موفقیت باید آوانگارد بود. هرچه عجیب و غریب‌تر، جذاب‌تر. بعید می‌دانم با این حجم تفاوت و خاص بودن، رقیبی برای‌تان باقی بماند. این‌طوری می‌توانید خاطرجمع باشید که همه رأی‌ها مال شماست، چون به جای وعده‌های بزرگ و رؤیایی کارهایی انجام داده‌اید که خیرش به مردم می‌رسد و اگر دردی از آنها دوا نکند، لااقل روی زخم‌شان نمک هم نمی‌پاشد.

تا دستگاه‌های بستنی‌ساز تمام نشده شما هم یکی از آنها را اجاره کنید و بگذارید دم در ستاد انتخاباتی‌تان. ما هم قول می‌دهیم بعد از خوردن هر بستنی یک صلوات نثار روح تمام رفتگان‌تان کنیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا