کد خبر: 17020025129
بانک و بیمهروزنامه

استقبال سازندگان مسکن از وام ۴۵۰میلیونی مسکن

عضو هیأت مدیره بانک مسکن با تاکید بر اینکه افزایش سقف تسهیلات ۴۵۰میلیون تومانی ساخت مسکن از فروردین به شعب ابلاغ شده و مورد استقبال سازندگان مسکن قرار گرفت، اعلام کرد در خصوص تغییر نرخ سود تسهیلات مسکن تابع مصوبات شورای پول و اعتبار هستیم و بر اساس برنامه امسال تا ۷۰هزار فقره تسهیلات ساخت مسکن در برنامه است که پرداخت شود.

به گزارش هیبنا، محمدحسن علمداری، عضو هیأت مدیره بانک مسکن، در پاسخ به این پرسش که آیا انبوه سازان مسکن از تسهیلات ۴۵۰میلیون تومانی ساخت مسکن استقبال خواهند کرد گفت: قطعا همین‌طور است. چرا که وقتی در سال گذشته که سقف تسهیلات ساخت مسکن برای انبوه‌سازانی که از فناوری‌های نوین استفاده می‌کردند ۲۵۰میلیون تومان بود نسبت به سال ۹۸بیش از ۳۵درصد رشد داشت قطعا با این افزایش سقف تسهیلات، روند استقبال که سال گذشته ادامه داشت امسال نیز ادامه یابد.

عضو هیأت مدیره بانک مسکن اضافه کرد: وام ساخت مسکن در تهران و کلانشهرها تا سقف ۴۵۰میلیون تومان و وام نوسازی بافت فرسوده به ۳۰۰میلیون تومان افزایش یافته است بنابراین آنچه که باید به آن تاکید کرد این است که افزایش وام ساخت با روش‌ فناوری‌های نوین برای آن دسته از انبوه‌سازانی است که نسبت به تمرکز منابع خود نزد بانک اقدام کرده‌‌اند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا