کد خبر: 200203158937
اخبار شرکت هاانرژیتولید و بازرگانیصنعت و معدن

استقبال کارشناسان شرکت توسعه پتروایران از تامین کنندگان و تولیدکنندگان در نمایشگاه نفت

در دومین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش عده زیادی از تامین کنندگان و تولید کنندگان داخلی که کالاها و خدمات‌آن‌ها در حوزه نفت و گاز مورد استفاده بود با مراجعه به غرفه پترو ایران نسبت به معرفی خدمات و کالاهای خود اقدام و مورد استقبال کارشناسان این شرکت به منظور شناسایی ظرفیت های داخلی قرار گرفتند.

عصراقتصاد: به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه پتروایران، در دومین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش که از صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز شده بود، بازدیدکنندگان استقبال زاید الوصفی را به نمایش گذاشتند. مدیرعامل شرکت پترو ایران با حضور در محل غرفه پتروایران در این نمایشگاه میزبان شرکت های معتبر داخلی بود.

در این روز دکتر علیرضا صادقی عبداللهی مدیرعامل شرکت پترو ایران با حضور در محل غرفه پتروایران در این نمایشگاه میزبان شرکت های معتبر داخلی مانند فلات قاره، قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء، تاپیکو و نفت و گاز فارس و همچنین استاندار تهران بود.

همچنین مدیرعامل شرکت پتروایران ضمن بازدید متقابل از غرفه تاپیکو به رایزنی و گفتگو با مدیران ارشد این شرکت پرداخت.

شایان ذکر است که عده زیادی از تامین کنندگان و تولید کنندگان داخلی که کالاها و خدمات‌آن‌ها در حوزه نفت و گاز مورد استفاده بود با مراجعه به غرفه پترو ایران نسبت به معرفی خدمات و کالاهای خود اقدام و مورد استقبال کارشناسان این شرکت به منظور شناسایی ظرفیت های داخلی قرار گرفتند.

گفتنی است مدیران شرکت پترو ایران نیز با حضور در غرفه این شرکت به رایزنی با مراجعان پرداختند. همچنین در حاشیه این نمایشگاه محسن خجسته مهر و مجید چگینی معاونان وزیر نفت با حضور در نشست خبری در گفتگو با اصحاب رسانه به بیان دستاوردهای صنعت نفت و گاز و همچنین پاسخگویی به سوالات خبرنگاران پرداختند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا