کد خبر: 08119913383
اخبار شرکت هاویدئوها

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان: استمرار تولید کیفی رمز موفقیت در صادرات است +فیلم

تامین خوراک و مشکلات حمل و نقل چالش‌هایی بود که در سال گذشته شرکت نفت سپاهان برای استمرار تولید خود با آن دست به گریبان بود ولی به رغم این مشکلات به عنوان یکی از صادرکنندگان موفق مورد تقدیر قرار گرفت.

علی اسدی، مدیرعامل شرکت نفت سپاهان، در گفت‎و‎گو با عصراقتصاد درباره حوزه فعالیت این شرکت می‎گوید: « شرکت ما بزرگترین تولیدکننده روانکار در ایران و خاورمیانه است، همچنین بزرگترین تولیدکننده روغن پایه یک در خاورمیانه و سومین تولیدکننده محصولات نهایی روغن در ایران نیز هستیم. »

اسدی با اشاره به صادرات شرکت نفت سپاهان می‎افزاید: « به کشورهای همسایه مانند ترکیه، عراق، افغانستان و پاکستان به علاوه به چین و هند و آفریقای جنوبی نیز صادرات داریم.»

وی دلایل توفیق این شرکت را در بازارهای صادراتی اینگونه بیان می‎کند: «واقعیت این است که تعامل با خریداران کار سختی بوده است. با وجود رقابتی که در فضای بین‌المللی وجود دارد، سعی کردیم با حفظ کیفیت خریداران و بازارمان را حفظ کنیم. تولید و صادرات مستمر نیز به حفظ بازار کمک کرده است.»

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان با اشاره به مشکلات و موانع صادراتی می گوید: «واقعیت این است که امسال بیشتر با چالش حمل و نقل داخلی مواجه بودیم. همچنین در ابتدای سال هم مشکل کرونا به صورت جدی گریبانگیر رقبا و تبادلات اقتصادی شد و با تعطیلی بنادر در مقاصد اقتصادی مواجه شدیم و به سختی می‌شد صادرات را انجام داد. در داخل نیز پالایشگاه‌ها با کاهش فروش بنزین مواجه شدند. آنهایی که برای ما خوراک تأمین می‌کردند و خوراک ما با مشکل مواجه شد که باعث شد تولید ما مقداری کاهش پیدا کند.»

اسدی در پایان ابراز امیدواری می‎کند فضای سیاسی بهتر شود چرا که کمک می‎کند تا فضای اقتصادی بازتر و تعاملات بین‎المللی بیشتر شود چون یکی از مشکلات شرکت‎های صادراتی در واقع علاوه بر صادرات بازگرداندن ارز و ریسک‎های شدیدی است که با آن مواجه هستند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا