کد خبر: 210503169296
جامعه و فرهنگ

استمرار عملیات آسفالت معابر در شهرداری ناحیه ۹

آسفالت معابر یکی از نیازها و مطالبات جدی مردم است از همین رو شهرداری ناحیه ۹ برای جلب رضایت شهروندان بهترین خدمات را در این راستا ارائه می کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ به نقل از گزارش روابط عمومی ناحیه۹ به منظور تسهیل عبور و مرور و بهبود مشکلات ترددی شهروندان، روان سازی ترافیک معابراصلی منطقه و جلوگیری از اختلال در تردد خودرو ها، آسفالت تراشی، لکه گیری و آسفالت رویه سطح ناحیه نه در دستور کار اداره عمران و ترافیک ناحیه قرار گرفت.

شهردار ناحیه اظهارکرد: لکه گیری، اصلاح، ترمیم و نوسازی آسفالت معابر، کوچه ها وخیابان ها برای بهبود سیمای محلات و تردد روان شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار داشت با هدف ارتقاء کیفی و بهسازی معابر و همچنین به منظور رفع موانع حرکتی وسایل نقلیه عمومی، یکدست نمودن معابر و روان سازی عبور و مرور شهری، لکه گیری و مرمت آسفالت در خیابانهای محلات و معابر این ناحیه از جمله خیابان بوستان کوچه سوم،خیابان دانشگاه،خیابان استخر،توحید،چمن آرا، کندروی زین الدین ،خیابان مطهری،شکوفه و……در حال اجراست.

شریفی خاطر نشان ساخت امسال در نظر داریم خیابان ها و معابر اصلی و برخی خیابان های فرعی سطح ناحیه را با توجه به اولویت های صورت گرفته به صورت زیربنایی آسفالت ریزی کنیم.

وی پوشش آسفالت را یکی از مهم ترین و کاربردی ترین موارد برای تسهیل عبور و مرور دانست و افزود: این طرح در راستای رضایتمندی عمومی اجرا شده است

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا