کد خبر: 180601100413
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

اعطای تسهیلات بانکی به سربازان ماهر منقضی خدمت

سردار کمالی از اعطای تسهیلات ۱۵۰۰ میلیارد تومانی بانک سپه برای سربازان ماهر منقضی خدمت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک سپه، به دنبال دعوت آقای ابراهیمی، مدیرعامل بانک سپه، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی به همراه جانشین و معاونین قرارگاه نشستی را در این بانک برگزار کردند.

سردار کمالی در توضیح این نشست گفت: در این نشست که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید، زمینه‌های همکاری فی‌ما‌بین و پشتیبانی بانک سپه از کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در حین خدمت و تسهیلگری اشتغال آن‌ها پس از خدمت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دستیار و مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستاد کل نیروهای مسلح همچنین افزود: سردار زاده‌کمند اعلام نمودند کارکنان وظیفه به عنوان یکی از ارکان نیرو‌های مسلح در دفاع، ایجاد و توسعه و امنیت نقش اساسی دارند و ما در اجرای تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا موظف هستیم در مورد توانمندسازی و اشتغال آن‌ها کمک کنیم که در این زمینه بانک‌ها می‌توانند یاری‌گر ما باشند.

وی اضافه کرد: مدیرعامل بانک سپه، جناب آقای ابراهیمی ضمن ارائه گزارشی از زیرساخت‌ها و توانمندی‌های بانک سپه اعلام نمودند که بانک سپه پس از ادغام با ۵ بانک به یکی از بزرگترین بانک‌های کشور تبدیل شده و با تمام توان و علاقه‌مندی، آماده ارائه خدمت به جوانان برومند کشور که به خدمت سربازی می‌آیند، است.

سردار کمالی اظهار داشت: همچنین در این جلسه بانک سپه متعهد شد در راستای تسهیلات ۵۰۰ میلیارد تومانی کارکنان وظیفه ماهر منقضی خدمت میزان ۱۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات ابلاغی بانک مرکزی مرتبط با تسهیلات قرض الحسنه بند (ب) تبصره (۱۶) را مطابق برنامه قرارگاه به سربازان ماهر ترخیص شده متقضی در ۳۱ استان اعطا نماید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا