اعلام سیاست‌های اعتباری سال ۱۴۰۰ بانک توسعه صادرات

  کد خبر: 22010021872

دراولین اتاق فکر بانک توسعه صادرات، سیاست‌های اعتباری این بانک در سال جدید با حضور مدیرعامل، معاون اعتبارات، روسای شعب، مدیران ارشد و مدیرامور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات تشریح و مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی بانک توسعه صادرات، حبیب احمدی، مدیر امور شعب و بازاریابی بانک دراین نشست مجازی سیاست‌های اعتباری بانک را برای سال جاری برشمرد و گفت: این سیاست‌ها در ۱۵ بند تدوین شده و در اختیارمدیران بانک قرار گرفته است.

احمدی گفت: بانک توسعه صادرات، تامین مالی کوتاه مدت و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی ریالی با استفاده از منابع داخلی و بازار سرمایه با در نظر گرفتن محدودیت جذب منابع خارجی را در اولویت سیاستگذاری‌های خود در سال جدید قرار داده است.

او افزود: تامین مالی در بخش خدمات فنی و مهندسی با در نظر گرفتن مقیاس پروژه از طریق تجهیز کارگاه، از محل منابع صندوق توسعه ملی، بانک مرکزی و منابع بانک انجام خواهد شد.

مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات، ضمن تاکید بر تداوم تامین مالی تسهیلات سندیکایی مصوب قبلی به طرح‌های بزرگ با مشارکت سایر بانک‌ها در ۱۴۰۰، گفت: بانک توسعه صادرات بر افزایش تامین مالی ریالی طرح‌های کوچک و متوسط با رویکرد اشتغالزایی و تولید محصولات صادراتی تاکید دارد.

خروج از نسخه موبایل